Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hjælp til dårlig billede
Fra : chrsof

Dato : 25-06-04 15:46

Hej.

Jeg har lige købt et Sony digital kamera DSC-W1, men syntes at mine billeder
er dårlige.

Når jeg tager med blitz får man meget (rigtig meget)røde øjne på
billederne.(har slået anti rød øje til)
Der er også fejl hvis en person har langt lys hår, så ligner håret mest en
gang vat eller lign.

Er der nogle der kan hjælpe mig, eller kan man ikke undgå de røde øjne med
sådanne et kamera

Findes der en Gruppe hvor jeg fx. kan ligge et billede ud på, så er det
måske nemmere for jer at se mit nye problem.

Mvh
chrsof

Fra : Jane

Dato : 25-06-04 15:54

chrsof skrev i <news:cbhdu6$t0i$1@news.cybercity.dk>:

> Findes der en Gruppe hvor jeg fx. kan ligge et billede ud på, så er
> det måske nemmere for jer at se mit nye problem.

dk.binaer
eller www.megapixel.dk

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 25-06-04 15:58

Det mest effektive jeg kender til, og bruger selv, er at slå flashen
fra...
Prøv evnt. at bounce flashen...

Mvh
Havmand

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-06-04 16:05

"Bo M. Havmand" <bo_havmand@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv evnt. at bounce flashen...

Med en Sony DSC-W1? Det bliver sgu' svært.

--
-Jens B.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-06-04 16:18

Jens Bruun wrote:
> Med en Sony DSC-W1? Det bliver sgu' svært.

Man kan vel altid bruge papir-tricket ?

(hold et stykke tyndt papir op foran blitzen mens der fyres af).

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 25-06-04 16:06

Læs her: http://www.photo-gallery.dk/side-09.htm

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Michael N

Dato : 25-06-04 22:01

Jeg har selv et, og kan slet ikke genkende det du dér skriver. Lyder som en
kamerafejl hvis du spørger mig...