Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Taske til Dimage A1
Fra : Lene Vang

Dato : 24-06-04 19:45

Hejsa alle

jeg har lige anskaffet mig et Dimage A1, men jeg kan ikke finde en taske her
i lande, som passer til den.
Kan det virkelig passe???

jeg har ledt på nettet, og de lokale fotoforhandlere i området.

HJÆÆÆLP

Hilsen Lene Vang

---

Fra : LA2

Dato : 24-06-04 20:33

"Lene Vang" <lenevangSLET@MIIIIGwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i lande, som passer til den.
> Kan det virkelig passe???
>
> jeg har ledt på nettet, og de lokale fotoforhandlere i området.

Hej

Jeg købte en Case Logic taske som en midlertidig løsning. Den har en
bevægelig skillevæg og en enkelt lomme. Købt i el-giganten.

Men jeg mener at en Lowepro toploader mini passer til A1

http://www.fovitech.dk/fotodok/lowe/tlz.htm

LA2

Fra : \"Bangsbo Design\"

Dato : 25-06-04 04:54

Hej Lene ...

Jeg har netop købt en taske på tilbud i Merlin
199,- Kr. på tilbud ...

Du kan se et billede af den i news:dk.binaer under
Fototaske ....

Det synes jeg er en god løsning tik min DiMAGE 7Hi
og jeg mener det har samme form som A1.

Tasken er lavet i et firma der kaldes "Samsonite"

Med venlig hilsen
Keld
--
Keld Gydum
Stenbakkevej 37 2.th. 9900 Frederikshavn

Fra : Jimmy

Dato : 25-06-04 10:46

> [...]
> i lande, som passer til den.
> Kan det virkelig passe???
>
> jeg har ledt på nettet, og de lokale fotoforhandlere i området.

Hej Lene.

Jeg fandt dette link, som måske kan hjælpe.
http://tinyurl.com/39m2j
Det er ikke lige til den model, du har, men måske kan den bruges alligevel.

Good luck!

/J.

Fra : Jimmy

Dato : 25-06-04 10:49

> [...]
> i lande, som passer til den.
> Kan det virkelig passe???
>
> jeg har ledt på nettet, og de lokale fotoforhandlere i området.

Hej Lene.

Gav dig et forkert link..
Her er et bedre.
http://tinyurl.com/2teph

Mvh. /J.

Fra : Lene Vang

Dato : 27-06-04 08:13

Tak skal I alle ha, jeg vil kigge mig omkring på de forskillige links I har
sendt til mig.

god foto-søndag

Lene vang

---

Fra : Jimmy

Dato : 27-06-04 08:14

"Lene Vang" <lenevangSLET@MIIIIGwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Tak skal I alle ha, jeg vil kigge mig omkring på de forskillige links I
> [...]

Held og lykke med den fortsatte søgning efter taske.
Og i lige måde.

/J.