Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvor købes T/T2 adapter til Canon EOS i DK~
Fra : Martin Kaltoft

Dato : 24-06-04 12:07

Hvor kan man købe en T-adapter, eller en T2-adapter (jeg ved ikke hvilken
jeg skal bruge) til et Canon EOS kamera i DK?

Det drejer sig om et Soligor teleobjektiv til et Olympus OM kamera, som jeg
gerne vil have monteret på mit Canon EOS D30...

--
Martin Kaltoft

http://kaltoft.linux.dk/

Fra : Peter Schroeder

Dato : 24-06-04 14:48

"Martin Kaltoft" skrev...
> Hvor kan man købe en T-adapter, eller en T2-adapter (jeg ved ikke hvilken
> jeg skal bruge) til et Canon EOS kamera i DK?

Det er nok ikke den allermest hotte vare mere,
men angivelig kan man stadig få den hos Hama (art. no 30704)
Prøv at ringe til Hama og hør om de kan henvise
til en forhandler 47173666

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 24-06-04 16:26

> Det er nok ikke den allermest hotte vare mere,
> men angivelig kan man stadig få den hos Hama (art. no 30704)

Ok, til generel orientering kan jeg så sige at PhotoCare har dem, var nede i
den lokale, og til min store overraskelse havde de den på lager...

Nu skal jeg lige lege lidt med min 450mm f/8 MF

--
Martin Kaltoft

http://kaltoft.linux.dk/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-06-04 22:46

Martin Kaltoft wrote:
> Ok, til generel orientering kan jeg så sige at PhotoCare har dem, var nede i
> den lokale, og til min store overraskelse havde de den på lager...

Hvad kostede den?

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 24-06-04 23:18

> Hvad kostede den?

Den kostede 199, og lå i en ret anonym blå æske, hvor det eneste der står på
den er: "Photographic accessory", "made in Taiwan", "T-Mount adapter"

--
Martin Kaltoft

http://kaltoft.linux.dk/

Fra : Jan F.

Dato : 24-06-04 22:58

"Martin Kaltoft" <martin @ nos pam nitro.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man købe en T-adapter, eller en T2-adapter (jeg ved ikke hvilken
> jeg skal bruge) til et Canon EOS kamera i DK?

Jeg har dem i Tycho Brahe Planetariet i kiosken, hvor sælger stjernekikkert
udstyr.

--

Jan F.