Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forskellige billeder
Fra : ;o\)-max-

Dato : 24-06-04 00:40

Fra : Kim@naturfotografi d~

Dato : 25-06-04 08:20

news:XxoCc.16668$Vf.949290@news000.worldonline.dk...
> Lidt rejse billeder fra Argentina.. -max-

Hej Max
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1264702

Fantastisk flot billede med virkningsfuld gengivelse af den hårde, barske
med samtidig smukke natur. Jeg kan godt li´ det store "tomme rum" i
billedet.

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1264712
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1264709

Pragtfuldt billede fyldt med livsglæde - det er svært at få den slags
livlige billeder til at blive "perfekte" - og hånden og grenen i den ene
drengs hovede kunne da også godt undværes - men det ændrer ikke ved at det
er et godt billede imø.

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1264707

Her kan man jo selv finde på historien - det ligger forholdsvist lige for.
Den sorte rand i toppen er jeg dog ikke så vild med - det ligner nærmest den
er lavet digitalt efterfølgende (ikke at den er det, men udtoningen
efterlader det indtryk).

Tak for kigget.

Mvh Kim
www.naturfotografi.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 25-06-04 15:29

"Kim@naturfotografi dot dk"
> [...]
>
> Fantastisk flot billede med virkningsfuld gengivelse af den hårde, barske
> med samtidig smukke natur. Jeg kan godt li´ det store "tomme rum" i

Tak for det Kim! Jeg syns selv der kunne være bedre detaljer
i billeder og bedre lys, men det var den eneste mulighed jeg
havde mens vi sejlede forbi..

> [...]
> drengs hovede kunne da også godt undværes - men det ændrer ikke ved at det

Ja de var vilde med at blive fotograferet, postview på kameraet
fik dem til at knække sammen a grin. Et fantastisk sted forøvrigt.

> [...]
> Den sorte rand i toppen er jeg dog ikke så vild med - det ligner nærmest den
> er lavet digitalt efterfølgende (ikke at den er det, men udtoningen

Billedet er taget som det var - Lidt længere nede a vejen lå arbejderen
i vejkanten og fik sig en lille skraber, det var egentlig ham jeg ville
fotografere, vi var på "toppen" af et bjerg med en flot udsigt over dalen
og en lille sø og her lå denne lille indfødte (indianer) jord og beton arbejder
med et tilfreds og fredfyldt udtryk, jeg syns ikke billederne af ham blev rigtig
som jeg ville have det, men måske poster jeg dem på photosig en dag.
Handskerne kan jeg godt li' selvom der ikke er noget nyt i det, syns bare
det var flot..

> Tak for kigget.
>
> Mvh Kim
> www.naturfotografi.dk