Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sigma 500mm 4.5
Fra : Søren Koch

Dato : 23-06-04 17:58

Overvejer lidt at købe sådan en svend er der nogen der kender noget til den.
Det er den gamle model uden hsm.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 23-06-04 22:51

"Søren Koch" <yaroSPAM@mail.dk> wrote in message
> Overvejer lidt at købe sådan en svend er der nogen der kender noget til
den.
> Det er den gamle model uden hsm.

Jeg har selv Sigma 400 mm f/5.6 APO som nok svarer lidt til den du har kig
på og jeg kan da ikke klage over kvaliteten på det objektiv. her er et lille
billede taget med et SIGMA SD10 kamera http://www.pbase.com/image/29381023
så kan du selv vurdere.

Mvh
Simon

Fra : Deaster

Dato : 24-06-04 07:29

Simon Nielsen wrote:

> [...]
> har kig på og jeg kan da ikke klage over kvaliteten på det objektiv.
> her er et lille billede taget med et SIGMA SD10 kamera

Hmmm, det er vist ikke det samme objektiv, for det er taget ved 50mm.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Simon Nielsen

Dato : 24-06-04 12:26

> Hmmm, det er vist ikke det samme objektiv, for det er taget ved 50mm.

Heh ja den havde jeg ikke lige set, det ser da lidt underligt ud det her,
måske om ikke de har glemt et ekstra 0

Mvh
Simon

Fra : Søren Koch

Dato : 24-06-04 18:17

Tak for svaret, hvordan er AF ? Er den meget langsom eller er den ok ?

Er der flere billeder taget med det obj ville jeg meget gerne se dem.

M.V.H

Søren Koch