Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rem til kamera
Fra : Peter Andersen

Dato : 23-06-04 10:48

Jeg er ved at være godt træt af den rem der fulgte med mit Canon 10D.Den er
for smal og lille og for kort.

Er der nogen der kan anbefale nogen bedre?

--
M.v.h. Peter Andersen.

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 23-06-04 11:11

"Peter Andersen" <peterandersen@mespilus.dk> wrote in news:40d951e4$0$421
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Er der nogen der kan anbefale nogen bedre?

Jeg er meget glad for min OpTech Super Classic i sort. Den er neopren og jeg
synes at den reducerer trækket i nakken..

http://www.optechusa.com/profess.htm#PRO%20STRAPS

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Peter Andersen

Dato : 23-06-04 11:40

Kenneth Darling Soerensen wrote:
> [...]
>
> Jeg er meget glad for min OpTech Super Classic i sort. Den er neopren
> og jeg synes at den reducerer trækket i nakken..

Ok, ja det ser meget fornuftigt ud. Den ser ud til at være rimelig stiv i
det kraftige materiale på midten af remmen? eller tager jeg fejl?

Er der mon noget sted her på Sjælland man kan kigge/se/føle/mærke på et
udvalg af remme i den kvalitet?

--
M.v.h. Peter Andersen.

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 23-06-04 13:01

"Peter Andersen" <peterandersen@mespilus.dk> wrote in news:40d95e02$0$500
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Ok, ja det ser meget fornuftigt ud. Den ser ud til at være rimelig stiv i
> det kraftige materiale på midten af remmen? eller tager jeg fejl?

Nej den er helt blød, men der er et stykke "slidstof" på midten med knubber,
så den ikke glider på skulderen.

> Er der mon noget sted her på Sjælland man kan kigge/se/føle/mærke på et
> udvalg af remme i den kvalitet?

Det ved jeg desværre ikke, jeg har købt den i US, men du er velkommen til at
se og prøve den hvis du vil kigge forbi Amager (priv.) eller Lyngby (arb.)

Fra : Peter Andersen

Dato : 23-06-04 14:23

> [...]
>
> Det ved jeg desværre ikke, jeg har købt den i US, men du er velkommen
> til at se og prøve den hvis du vil kigge forbi Amager (priv.) eller

Kender du så til de andre modeller de har på siden du henviste til? eller er
den du har "den bedste"?

--
M.v.h. Peter Andersen.

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 23-06-04 14:31

> Kender du så til de andre modeller de har på siden du henviste til?
> eller er den du har "den bedste"?

Nej, jeg har aldrig set de andre i virkeligheden. Jeg synes de var for brede
- jeg ville have en rem der var samme størrelse som en standardrem, men mere
behagelig..

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 23-06-04 15:28

> Jeg er meget glad for min OpTech Super Classic i sort. Den er neopren og
jeg
> synes at den reducerer trækket i nakken..
>
> http://www.optechusa.com/profess.htm#PRO%20STRAPS

Den kan bl.a. købes her:

http://www.speedgraphic.co.uk/pdfiles/p21.pdf

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Simon Nielsen

Dato : 23-06-04 22:45

> [...]
jeg
> synes at den reducerer trækket i nakken..

Kan kun anbefale den rem bruger selv en tilsvarende på mit gamle Nikon F90X
en fortrinelig løsning.

Mvh
Simon