Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
MUVO2 rip, virker det stadig ?
Fra : Hans E. Mann

Dato : 22-06-04 18:41

Hej
Er det stadig muligt at pille harddisken ud af MUVO3 og bruge den som
hukommelse i cf kamera ?
Der er nogen der skriver at det ikke længere kan lade sig gøre efter
Creative har lanceret ny model, andre siger at det kan det.

Er der nogen der kender svaret ?

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 22-06-04 19:17

"Hans E. Mann" <haps@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er nogen der skriver at det ikke længere kan lade sig gøre efter
> Creative har lanceret ny model, andre siger at det kan det.

Jeg kender desværre ikke svaret, men har du overvejet at købe et
Microdrive på 2,2 GB. Har lige købt et, prisen er ca. kr. 1.240,00
leveret med posten. Virker fint i mit Canon 300D, dog kan man
høre det arbejder "kører" i forhold til mit Hitachi 1 GB Microdrive,
men det er til at leve med.
http://www.mymemory.uk.com/
Mvh Jens

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-04 01:25

"Hans E. Mann" <haps@sol.dk> wrote in message
> [...]
> Der er nogen der skriver at det ikke længere kan lade sig gøre efter
> Creative har lanceret ny model, andre siger at det kan det.

Det virker under visse omstændigheder ikke. Brug google og søg i grupper
efter muvo. Det er omtalt til uendelighed.

Poul B-H

Fra : Hans E. Mann

Dato : 24-06-04 12:00

<svar_i_gruppen> wrote in message news:<40d8cd79$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> "Hans E. Mann" <haps@sol.dk> wrote in message

> Det virker under visse omstændigheder ikke. Brug google og søg i grupper
> efter muvo. Det er omtalt til uendelighed.
>
> Poul B-H

Hej Poul
Der er masser af omtale, men jeg har ikke kunne finde nogen der
udtaler sig så man ikke længere er i tvivl.
Kender du et relevant link, så skriv det venligst !

Solong

Fra : Tommy Jensen

Dato : 24-06-04 16:47

On 24 Jun 2004 03:59:57 -0700, haps@sol.dk (Hans E. Mann) wrote:

> [...]
>udtaler sig så man ikke længere er i tvivl.
>Kender du et relevant link, så skriv det venligst !

Den nye model virker ikke, det er skrevet flere gange her i gruppen i
de seneste par uger.

Du kan kende den nye model på 2 måder:

- der leveres ikke længere en lille taske med
- der står en advarsel på indpakningen om at MD'en kun virker i
afspilleren.

MVH Tommy

Fra :

Dato : 27-06-04 15:01

> Du kan kende den nye model på 2 måder:
>
> - der leveres ikke længere en lille taske med
> - der står en advarsel på indpakningen om at MD'en kun virker i
> afspilleren.

For et par uger siden havde de en 6-7 stykker i elgiganten i fields amager
hvor jeg fik en der virkede,ikke hurtig,men masser af plads.
Hilsen henrik