Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Arnold and..
Fra : ;o\)-max-

Dato : 22-06-04 16:19

http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1263050
En af de unge strejker ud - -max-

Fra : Thomas Kjær

Dato : 22-06-04 17:25

On 2004-06-22, -max- <ma22x3@hotmail.com> wrote:
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1263050
> En af de unge strejker ud - -max-

Dejligt billede, DOF er jo helt som den skal være.

Du skyder vel ikke stadig uden stativ med den lukketid?

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : ;o\)-max-

Dato : 22-06-04 18:00

"Thomas Kjær"
> On 2004-06-22, -max-
>
> Dejligt billede, DOF er jo helt som den skal være.
>
> Du skyder vel ikke stadig uden stativ med den lukketid?

> [...]

Det er håndholdt, jeg er altid optimist og ind imellem heldig
at få et skarpt (nok) billede selv på 1/60s i junglen
http://www.amarzone.dk/argentina2/greenbird.jpg
Eller når jeg blir overrasket og slet ikke får indstillet
kameraet, det her var overeksponeret med adskillige
blænder 1/60s
http://www.amarzone.dk/argentina/ushuaia_rovfugl.jpg
-max-

Fra : Thomas Kjær

Dato : 22-06-04 20:44

On 2004-06-22, -max- <ma22x3@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Eller når jeg blir overrasket og slet ikke får indstillet
> kameraet, det her var overeksponeret med adskillige

Imponerende. Jeg synes ellers selv jeg har en rolig hånd, men skal
være glad når jeg kan håndholde en 1/60s på 200mm.

Igen nogle dejlige billeder.

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Lars - 8210

Dato : 23-06-04 00:02

-max- wrote:
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1263050
> En af de unge strejker ud - -max-

Hej Max

Det er flot!

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß
Lars

Besøg min Foto-links / Visit my Photo-links /
Besuchen Sie meine Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 23-06-04 00:14

"Lars - 8210"

> Hej Max
>
> Det er flot!
>

> --
> Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß
> Lars

Danke shön - er det ikke sådan man siger..)-max-

Fra : TC

Dato : 23-06-04 00:24

"-max-" <> skrev i en meddelelse
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1263050
> En af de unge strejker ud - -max-

Igen et af dine pletskud, med det held du åbenbart er blevet begavet med, burde
du spille på lotto *G*

Men det lover ski ikke godt for julestegen, hvis den bliver ved med, at
motionere sådan, i stedet for, at æde sig tyk

Tommy

Fra : ;o\)-max-

Dato : 23-06-04 01:02

"TC"

> [...]
>
> Men det lover ski ikke godt for julestegen, hvis den bliver ved med, at
> motionere sådan, i stedet for, at æde sig tyk

Hehe - ja det er desvære en trend der starter i en meget
ung alder, her et par nevøer, der varmer op:
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1263891
-max-

Fra : Anders F

Dato : 23-06-04 20:00

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in message
> "TC"

> Hehe - ja det er desvære en trend der starter i en meget
> ung alder, her et par nevøer, der varmer op:
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1263891

Er det kun mig der kun kan se mikrobebilleder?
/A

Fra : ;o\)-max-

Dato : 24-06-04 00:08

"Anders F" <af-spam@hi5.dk> skrev i en meddelelse news:2ju2agF14qinlU1@uni-berlin.de...
> "-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in message

> med, burde

> Er det kun mig der kun kan se mikrobebilleder?
> /A

Det må du undskylde Anders - jeg trækker billederne tilbage,
efter som regel 24 timer, jeg har vidst været lidt for hurtig ude
denne gang.. -max-

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-06-04 11:02

> "Anders F" <af-spam@hi5.dk> skrev i en meddelelse

> Det må du undskylde Anders - jeg trækker billederne tilbage,
> efter som regel 24 timer, jeg har vidst været lidt for hurtig ude
> denne gang.. -max-

Altså, i skal ikke tro på ham Max....Det var jo bare en And

M.V.H.....Benny..
Sorry Max, kunne ikke lade være