Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Prof. fotolab der kan lave gode S/H digita~
Fra : C.Stensgaard

Dato : 22-06-04 10:50

Hej,

Hvad kan I anbefale af gode fotolabs der er gode til :

S/H prints fra små størrelser op til 30x40
Farve - ditto
samt at leveringen er forholdsvis hurtig.
Prisen spiller selvfølgelig en rolle, men jeg ønsker kvalitet - og det
hænger jo sammen.

Hvad kan du anbefale - med link eller telefonnumre

Claus

Fra : Anders Rostgaard Bys~

Dato : 22-06-04 12:38

Hej Claus,

>Hvad kan I anbefale af gode fotolabs der er gode til :
>
>S/H prints fra små størrelser op til 30x40
>Farve - ditto
>samt at leveringen er forholdsvis hurtig.

Nu skriver du ikke hvor i landet det skal være men i København er der
altid Colorgruppen (http://colorgruppen.dk/) til farve og Black &
White til - ja tag et vildt gæt (http://www.blackandwhite.dk/)

Mvh Anders

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 22-06-04 22:38

"C.Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> samt at leveringen er forholdsvis hurtig.
> Prisen spiller selvfølgelig en rolle, men jeg ønsker kvalitet - og det

Som Anders ganske rigtigt skriver så fortælle du ikke noget om hvor i verden
du befinder dig, er det i Århus kan jeg godt hjælpe dig via mit arbejde
lorentsen.dk du kan altid sende filerne og billederne kan sendes retur.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : C.Stensgaard

Dato : 22-06-04 22:56

Hej Thomas

Thomas Lorentsen, du og senior bruger Gabs, og dem har jeg selv anvendt -
men jeg synes ikke de leverer varen som jeg efterspørger.

Jeg kan selvfølgelig tage fejl, eller har du noget andet på tapetet ?

Området er Århus - Internettet er stort

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 23-06-04 00:15

> Thomas Lorentsen, du og senior bruger Gabs, og dem har jeg selv anvendt -
> men jeg synes ikke de leverer varen som jeg efterspørger.

Det er korekt at vi bla. bruger gabs lab.

> Jeg kan selvfølgelig tage fejl, eller har du noget andet på tapetet ?

Vi laver også en stor del inhouse idet vi har mange kunder der forspørge
meget hurtigt levering, og i en god kvalitet. Ting vi kan forene, så kig
forbi det er det nemmeste, jeg kan vise dig nogle forskellige print, og vi
skal snakke økonomi.

> Området er Århus - Internettet er stort

Tror nu også det hersens internet er kommet for at blive.

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 23-06-04 10:48

On Wed, 23 Jun 2004 01:15:23 +0200, "Tholo - www.tholofoto.dk"
<Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote:

>"C.Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> skrev i en meddelelse

<snip>

>Tror nu også det hersens internet er kommet for at blive.

Hva' mæ' Århus? Det er vel ikke også kommet for at blive?

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 23-06-04 21:37

"Uffe R. B. Andersen" <urb@twe.net> skrev i en meddelelse

> Hva' mæ' Århus? Det er vel ikke også kommet for at blive?

hhhaaa det håber jeg... jeg satser ihvertfald på byen ...

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 23-06-04 11:17

"C.Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> wrote in news:40d800cc$0$23877$14726298
@news.sunsite.dk:

> [...]
> hænger jo sammen.
>
> Hvad kan du anbefale - med link eller telefonnumre

Jeg bruger kun www.billedbutikken.dk, men om kvaliteten kan kaldes prof.
skal jeg ikke kunne sige - prøv selv. 20 kr for levering med posten næste
dag hvis man bestiller inden kl. 18 - det er et vigtigt parameter for mig!
Derudover har de gode priser på størrelser op til 15x21, 20x30 koster 19,-
- jeg printer aldrig større end dette. De leverer også på mat papir,
hvilket jeg sætter stor pris på med s/h billeder. Hvis der er problemer med
leveringen og man skriver til dem inden kl. 18 så har man de nye billeder
næste dag (hvor jeg fx måtte vente 3 uger på nye billeder fra et
tysk/europæiske site som jeg heldigvis har glemt navnet på

De bruger vist en Agfa maskine og papiret er ihvertfald Agfa.

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth