Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med Nomatica.co.uk ?
Fra : Q

Dato : 22-06-04 00:15

Jeg pønser på at bestille nogen stumper hos www.nomatica.co.uk

Nogen erfaringer med dette firma, gode eller dårlige?..

/peter

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 22-06-04 08:10

Q wrote:

> Jeg pønser på at bestille nogen stumper hos www.nomatica.co.uk
>
> Nogen erfaringer med dette firma, gode eller dårlige?..
>
> /peter

Har lige bestilt en 70-200mm f4 L, Hos dem men venter stadig på den.

Hilsen Tommy Hjorth

Fra : Kim Schulz

Dato : 22-06-04 09:56

On Tue, 22 Jun 2004 01:15:22 +0200
"Q" <Q@Q.Q> wrote:

> Jeg pønser på at bestille nogen stumper hos www.nomatica.co.uk
>
> Nogen erfaringer med dette firma, gode eller dårlige?..

jeg har bestilt et par gange fra deres .com side og har fået rigtig god
service og gode priser. om deres co.uk er anderledes ved jeg ikke.

--
Kim Schulz | Linux - Your Choice! Your Opinion! Your life!
Geek by nature |

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 23-06-04 15:23

Q wrote:

> Jeg pønser på at bestille nogen stumper hos www.nomatica.co.uk
>
> Nogen erfaringer med dette firma, gode eller dårlige?..
>
> /peter

Jeg er nu den erfaring klogere at de hæver pengene uden at levere
varene, har nu telefonisk bedt dem om at tilbage fører beløbet.

Vi får så se hvor lang tid der går inden pengene dukker op på min konto.

Hilsen Tommy Hjorth

Fra : Kim Schulz

Dato : 23-06-04 16:12

On Wed, 23 Jun 2004 16:22:50 +0200
Tommy Hjorth <tommy@linuxgeek.digicity.dk> wrote:

> [...]
> varene, har nu telefonisk bedt dem om at tilbage fører beløbet.
>
> Vi får så se hvor lang tid der går inden pengene dukker op på min

da jeg bestilte fra nomatica.com trak de første pengene samme dag som de
sendte varen og servicen var hele vejen i top. De manglede f.eks. en af
tingene på lageret men tilbød at sende de andre ting og så eftersende
den manglende ting gratis når den kom.