Opgradering af Firmware
Fra : Svend Tveskæg

Dato : 07-05-01 14:19

Hi Boyz

Jeg har en 6210'er med firmware 3.01. Jeg har kontaktet forhandleren
for at få en opgradering af firmwaren som skulle være oppe på V5.02.

Det var heller ikke et problem meddelte forhandlere sålænge det var i
telefonens garantiperiode så var det gratis.

Så lang så godt.

Men så spurgte jeg hvor lang tid det ville tage og der meddelte
forhandleren at det ville tage ca. en ige fra jeg indleverede den til
jeg fik den tilbage igen. Jeg syntes at jeg kunen høre på ham at det
kunne godt tage længere tid end en uge.

Så mit spørgsmål går på om man selv kan tage hen på et autoriseret
Nokiaværksted og få det udfør gratis mens man venter. Hvis ja hvor i
storkøbenhavn ligger der så et værksted der kan gøre dette.

Fra : Wass up

Dato : 07-05-01 15:44

Blue tel i Glostrup gør det gratis indenfor garanti.
Det tager dem kun 5-15 min, hvis det ikke er travlt

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 07-05-01 19:50

On Mon, 7 May 2001 16:44:26 +0200, "Wass up" <satanc@softhome.net>
wrote:

>Blue tel i Glostrup gør det gratis indenfor garanti.
>Det tager dem kun 5-15 min, hvis det ikke er travlt
>"Svend Tveskæg" <tveskaeg@trashcan.dk> wrote in message

Gør de det også selv om man ikke har købt telefonen der. ?

Du skulle vel ikke have en postadresse på dem.

Fra : Wass up

Dato : 08-05-01 08:09

> Gør de det også selv om man ikke har købt telefonen der. ?
>
> Du skulle vel ikke have en postadresse på dem.

BlueTel
Hovedvejen 158
2600 Glostrup
43434313
De reklamere med banner ude ved vejen "Gratis opgradering af NOKIA
telefoner"
Og nej den skal ikke være køb der bare under garanti

Fra : Mark Beaumont

Dato : 08-05-01 08:14

"Svend Tveskæg" <tveskaeg@trashcan.dk> skrev
> Du skulle vel ikke have en postadresse på dem.

Da ordningen gælder i alle Bluetel butikker, kan du bare
finde den nærmeste på http://www.bluetel.dk
eller http://www.conceptstore.dk

Vh Mark