Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvad kan Pinnacle´s hardware?
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 18-06-04 23:25

Hej

Jeg venter med spænding på at modtage mit nye Canon MV-750i digitalkamera
med posten en af de nærmeste dage.

I den forbindelse er jeg ved at opdatere min viden lidt inden for alt det
ekstraudstyr der skal købes. Det er min plan at lege med optagelserne og
redigere samt brænde til DVD/VCD. Det var også min plan at bruge det som
digital videooptager, da det skulle kunne bruges som en A/D konverter.

Til redigering har jeg kig på Pinnacle´s Studio 8 eller 9, men hvad med den
hardware der følger med hvis jeg i stedet kig efter Pinnacle Studio DV eller
AV/DV.

Da kamera´et både kan bruge firewire og USB, så skulle det jo ikke være
noget problem at overføre råfilm til PC´en. Software som Windows Moviemaker
2, Pinnacle Studio eller Ulead kan jo redigerer filmene og Nero kan lave
DVD/VCD.

Så nu kan jeg ikke rigtigt se hvad den medfølgende hardware kan bruges til?

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 19-06-04 08:51

Beklager.....den skulle have været postet i dk.edb.videoredigering

FUT´er nu