Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Skærmflimmer
Fra : Ukendt

Dato : 17-06-04 21:35

Hej

Skærmen på mit Canon A70 er begyndt at flimre engang i mellem. Tror det er
ret tilfældigt når den gør det. Jeg troede faktisk kun det var skærmen der
var problemet, men har lige fundet ud af den laver streger på billederne. Se
evt. her: http://www.impulsen.dk/lars/flimmer.html Heldigvis er det kun på
få af billederne der er streger.
Hvad gør jeg nu når jeg har købt kameraet hos en dansk forhandler der har
importeret det fra Canada?

Mvh. Lars

---

Fra : Kim Jensen

Dato : 17-06-04 21:42

> Skærmen på mit Canon A70 er begyndt at flimre engang i mellem.
> Hvad gør jeg nu når jeg har købt kameraet hos en dansk forhandler der har
> importeret det fra Canada?

Du kan vel være ligeglad med, hvor din forhandler har købt kameraet? Du skal
alene henvende dig til forhandleren, hvis du vil reklamere. Hvem han
refererer til er dig uvedkommende.

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-04 21:59

"Kim Jensen" <kim@NOSPAMlitewerx.dk> wrote in message
> Du kan vel være ligeglad med, hvor din forhandler har købt kameraet? Du
skal
> alene henvende dig til forhandleren, hvis du vil reklamere. Hvem han
> refererer til er dig uvedkommende.

I know, jeg tænkte mere på om forhandleren nu skal sende kameraet til Canada
for at få det undersøgt, og dermed en noget længere sagsbehandling end hvis
det er en dansk rep.

Søgte lige lidt tilbage i gruppen... Er vist kun når der er mørkt... Har
lige kigget mine egne billeder igennem, og det passer meget godt..Hmm?

Vi skal på ferie om 14 dage, så en rep. kan nok ikke nås.

Lars

---

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 17-06-04 22:36

"Lars Lienhøft Larsen" <lars.lienhoeft.larsen$mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> var problemet, men har lige fundet ud af den laver streger på billederne.

Min lillesøster har lige fået hendes A60 lavet for noget, der kunne ligne
samme fejl. I starten var det kun, når der var en bestemt belysning, og man
skulle nærmest provokere det frem. Det var kun på skærmen, og hun havde
endnu ikke set det på nogle billeder, men vi sendte det til reperation
alligevel. Det kom tilbage uden reperation, og Canon (eller
serviceværkstedet) havde skrevet at det var "egenstøj" og at man ikke kunne
gøre noget ved det. Oh well, tænkte vi, det er jo ikke på billederne, så det
gør jo ikke så meget. Men så her en dag, var det også på et billede, og
desuden var det også blevet meget mere tydligt på skærmen, så nu gik den
ikke længere. Det blev sendt ind, og hele den klods med optikken blev
skiftet ud, hvilket hjalp.

mvh Frank

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-04 22:51

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Min lillesøster har lige fået hendes A60 lavet for noget, der kunne ligne
> samme fejl.
---
> Det blev sendt ind, og hele den klods med optikken blev
> skiftet ud, hvilket hjalp.

Ok, så er der nok ikke andet for. Men bliver desværre nødt til at vente til
efter vores ferie...

Lars

---