Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Del til Canon SP A70??
Fra : www.LouAnn.dk

Dato : 17-06-04 16:17

Hvis der er nogen der ved noget om hvor man kan få løs- reservedele til
denne type kamera (Canon A70) vil jeg MEGET gerne høre fra dig!!

Det jeg helt præcist søger en den ring der sidder ude foran på kameraet
rundt om linsen, man kan ved at trykke på en lille knap få denne ring af....

Ringen er mere eller mindre en pynteting, men den skærmer også nogle små
huller af så der ikke kommer støv ned i kameraet.

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 17-06-04 20:17

On Thu, 17 Jun 2004 17:16:40 +0200, www.LouAnn.dk wrote:

> Hvis der er nogen der ved noget om hvor man kan få løs- reservedele til
> denne type kamera (Canon A70) vil jeg MEGET gerne høre fra dig!!

Har du prøvet at kontakte en forhandler af Canon kameraer?

--
Stig
(remove the 'no's to send me mail)

Fra : Richard

Dato : 18-06-04 16:47

www.LouAnn.dk wrote:

> [...]
>
> Ringen er mere eller mindre en pynteting, men den skærmer også nogle små
> huller af så der ikke kommer støv ned i kameraet.

Ringen dækker over de huller, som makro- og tele-forsatlinserne monteres
på - så måske kan alternative leverandører at de forsatser også levere
den? Blot en idé, hvis du ikke kan få den - $$$$$$$$$ - hos Canon

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : www.LouAnn.dk

Dato : 19-06-04 08:39

Den går så desværre ikke da den skal kunne være i et undervandshus...!
Men ellers tak... jeg har fundet en løsning på problemet nu...