Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder fra Nordals Musikfestival 2004
Fra : Ukendt

Dato : 17-06-04 11:15

Hej i gruppen.
Efter endt musikfestival 11 og 12. juni 2004 er der mulighed for at
se/kommentere billeder derfra.
Der er billeder af div. kunstnere såsom Shubidua, Sanne Salomonsen, C21 med
flere, ligeledes er der billeder af festivaldeltagere/hjælpere.
http://www.alsidig.dk/festival/

Hilsen Carsten

Fra : Thomas Kjær

Dato : 17-06-04 16:48

On 2004-06-17, alsingeren.dk <> wrote:
> [...]
> Der er billeder af div. kunstnere såsom Shubidua, Sanne Salomonsen, C21 med
> flere, ligeledes er der billeder af festivaldeltagere/hjælpere.

Det er nogle flotte koncertbilleder du har fået taget. Jeg kan
specielt godt lide det første billede af Blueshot. Jeg ville dog
gerne have set lidt flere "tætte" billeder.

Hvilket udstyr har du brugt?

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-04 17:26

"Thomas Kjær" <tk@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> specielt godt lide det første billede af Blueshot. Jeg ville dog
> gerne have set lidt flere "tætte" billeder.

Hej Thomas.
Tak for kommentarene.
Kameraet som jeg har brugt er Nikon Coolpix 8700.
Hilsen Carsten