Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Noice på fotos....
Fra : BG

Dato : 16-06-04 14:43

Hej.

Har et canon 300D hvor jeg mere hyppigt
endt sjældent oplever meget støj på billederne
uanset inde/ude og iso 100 - 800

Hvorfor -det er irriterende at sidde bagefter og
reducere støjen...

Mvh
Bent

Fra : KNL DtP

Dato : 16-06-04 15:54

"BG" <BG@bank> skrev i en meddelelse

> Har et canon 300D hvor jeg mere hyppigt
> endt sjældent oplever meget støj på billederne
> uanset inde/ude og iso 100 - 800

Kunne du ikke sende et link til et billede (gerne direkte fra kameraet), som
du synes indeholder for meget støj. Det kunne lyde som om, at det også kunne
være noget JPG-kompression der kunne drille...

Personligt synes jeg, at dSLR kameraer har så støjfriebilleder, at det er en
sand fryd for øjet. Jeg skyder uden at blinke på både 400 og 800 ISO, hvis
opgaven kræver det - det er først ved 1600 jeg synes støjen bliver et problem.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : HCS [4000]

Dato : 16-06-04 16:04

Det synes ikke lyder tilfredsstillende. Der bør ikke være generende støj
under de forhold du beskriver.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*