Lim og maling til flamingoplader
Fra : LBH

Dato : 10-08-04 23:29

Hejsa
Hvilken slags maling og lim er egnet til at male og lime flamingoplader med,
både til plader i akvariet og til plader uden på akvariet?
Lasse

Fra : plask

Dato : 15-08-04 22:22

"LBH" skrev d. 10-08-04 23:29 dette indlæg :
> [...]
flamingoplader med,
> både til plader i akvariet og til plader uden på akvariet?

Hej Lasse
Til at lime er der to muligheder, du kan bruge silicone (den slags der
er beregnet til akvariebrug) eller du kan bruge PU-skum.
Som maling kan du bruge acrylmaling på vandbasis, men lad være med at
sige til dem i butikken, at du skal male en akvariedekoration, som skal
være under vand. De vil bare sige at det dur ikke, men det gør det
faktisk. Hvis du har nogle flere spørgsmål må du gerne skrive til mig på
SLETper.andersen@sol.dk (husk at fjerne "SLET")
Held og lykke med projektet
mvh Per

http://www.kandu.dk/