Reje billeder i dk.binaer
Fra : Michael

Dato : 22-07-04 20:02

Hejsa

Jeg vil lige dele nogle reje billeder med jer. De er kanon, holder stort set
alt trådalger væk. og holder akvariet "pænt".

Fra : Sanne

Dato : 23-07-04 08:51

"Michael" <bissebossebenzo@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg vil lige dele nogle reje billeder med jer. De er kanon, holder stort
set
> alt trådalger væk. og holder akvariet "pænt".

Hej Michael

Er det en bestemt slags rejer, der er så glad for trådalger, eller er det
bare rejer i det hele taget ??

mvh
Sanne

Fra : ">

Dato : 23-07-04 10:35

> Er det en bestemt slags rejer, der er så glad for trådalger, eller er det
> bare rejer i det hele taget ??
>
> mvh
> Sanne

"Amano rejer" er meget glad for alger. Til gengæld skider de ret meget, så
bunder bliver hurtig fyldt med - undskyld udtrykket - lort.

Har et 120L hvor der bor ca. 10 rejer, og der går ikke 4 dage før jeg skal
suge bunden, da den er fyldt med reje hømhøm'er

mvh
Thomas