Musik og fisk
Fra : Iceage

Dato : 21-07-04 10:56

Hejza vi kom til og snakke om fisk og så musik, hvis nu man høre høj musik i
det sammen rum som fiskene er i vil de så kunne blive stresset eller syge af
det for bassen er jo en kortbølge vibration og den vil jo også gå i fiskenes
vand.
Håber der er nogen af jeg der ved det.
På forhånd tak
Iceage¨

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 21-07-04 11:20

Hej

Iceage wrote:
> [...]
> det for bassen er jo en kortbølge vibration og den vil jo også gå i fiskenes

Ja, men naturen er bestemt heller ikke stille.

> Håber der er nogen af jeg der ved det.

Der var et diskotek i Tyskland som fik påbud om at fjerne et akvarie da
myndighederne anså det som dyrplageri at holde fisk under de
omstændigheder.

Kender du mig ikke og jeg står i din adressebog, så slet mig venligst.

Fra : ">

Dato : 21-07-04 20:22

> Med venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüßen
> Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk
>
> Kender du mig ikke og jeg står i din adressebog, så slet mig venligst.

Er det ikke mere grammatisk korrekt at skrive:

"Kender du mig ikke og STÅR JEG i din adressebog, så slet mig venligst."

frem for

"Kender du mig ikke og jeg står i din adressebog, så slet mig venligst." ?

???

Bare en tanke

Thomas Schreiber
Århus, Denmark

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 22-07-04 07:27

Hej

> [...]
>
> frem for
>
> "Kender du mig ikke og jeg står i din adressebog, så slet mig venligst." ?

Den tanke sender vi lige videre til news:dk.kultur.sprog.

Hvad siger i til min formulering i signaturen, sådan rent grammatisk.

Kender du mig ikke og jeg står i din adressebog, så slet mig venligst.