RADIO-TV-DVD-MUSIK-FLADSKÆRM i et apperat ~
Fra : Tonni H. Nørgaard

Dato : 25-07-04 10:43

Øhh er der nogen her der kender til det.

Hilsen Tonni

Fra : Gismo

Dato : 25-07-04 11:04

"Tonni H. Nørgaard"

> Øhh er der nogen her der kender til det.

Det må blive en bærbar pc, med tv tuner, det virker fint, langt de fleste
radio stationer kan høres fra nettet, så er det bare om campingpladsen har
trådløst netværk......

Men det er mit bedste bud på en alt i 1 maskine.

Gismo.

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 02-08-04 22:53

Hej Tonni
Prøv lige at checke hos www.visiotech.dk , de har næsten alt inden for
fladskærm og tilbehør .
Kim

Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 03-08-04 21:29

"Kim Bonnesen" <bonnesen.kim@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Tonni
> Prøv lige at checke hos www.visiotech.dk , de har næsten alt inden for
> fladskærm og tilbehør .
> Kim

Du kan evt. læse lidt her:
http://www.campingferie.dk/h5_campingnyt/s/visnyhed.asp?nummer=1775

Selve maskinen er meget let at bruge, men en 10" skærm er lige lille nok for
min smag. Så jeg sparer sammen til en model med en større skærm.

Jeg bruger derfor indtil videre en bærbar PC
(http://www.nemdirect.dk/vare.asp?vare_nr=109&menu=010202) med 17"
widescreen skærm, DVD og tv-tuner. Så må jeg godt nok undvære radioen, men
det klarer vores transistor. Det eneste problem jeg har med dén løsning er
at højtalerne PC'en er for dårlige. Men jeg har set et par USB højtalere i
et gammelt blad, og har et par firmaer, der vil se om de kan skaffe dem.
Ikke for at få HI-FI lyd, men bedre tv-lyd.

Lyden i apparatet fra Visiotek er i øvrigt ret god, og der er kun skærmens
størrelse jeg ikke er så glad for.
--
Mvh.

J-P. Rasmussen
sletmigførst-jpr@campingferie.dk
I NG udtaler jeg mig altid som privatperson.

Ting der undrer:
Hvorfor hedder det fjernsyn, når det stå lige der i hjørnet af stuen?
JPR