Efterlysning - instruktionsbog
Fra : Flemming Andresen

Dato : 20-07-04 14:23

Jeg efterlyser en cv instruktionsbog til følgende:

KNAUS SÜDWIND 530 TK-M årg. 1996.

Skulle der være nogen der har en sådan liggende vil jeg meget gerne låne den
til kopiering - jeg betaler naturligvis evt. porto.
Jeg bor i Esbjerg.

Venlig hilsen

Flemming Andresen
flemming.andresen@esenet.dk
tlf. 6171 4614

Fra : joke

Dato : 20-07-04 22:12

"Flemming Andresen" <Flemming.Andresen@Esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> til kopiering - jeg betaler naturligvis evt. porto.

Hej Flemming

Kan ikke hjælpe dig med en bog, men et godt råd er at du laver noget i din
email adresse så spamrobotter eller hvad man skal kalde dem ikke finder vej
til din mail boks.

Hilsen

Johnny

Fra : Hans Jørgen

Dato : 21-07-04 13:26

Hej

Skulle du få fat på en bog, ja så samler jeg på (jeg prøver da)
instruktionsbøger til lidt af hvert, og alt muligt inden for camping.
Disse ligger så til fri download på min side.
Eller skulle en anden gide scanne sin bog ind så kontakt mig, da en scannet
fil formentlig er så stor at du skal have en særlig uploadadresse.

--
Venlig hilsen
Hans Jørgen

Fra : Flemming Andresen

Dato : 05-08-04 23:33

Hej Hans Jørgen,

Din HP var den første jeg checkede før jeg lavede dette indlæg - jeg
"kikker" forbi der en gang imellem, skulle jeg få fat på en bog til min
vogn kunne jeg jo sende den til dig.

Tak,

Med venlig hilsen

Flemmig

Fra : hjh

Dato : 10-08-04 19:33

Hej
> Din HP var den første jeg checkede før jeg lavede dette indlæg - jeg
> "kikker" forbi der en gang imellem, skulle jeg få fat på en bog til min
> vogn kunne jeg jo sende den til dig.

Det ville bare være fint, jeg ved der kommer problem med mailboxen hvis der
er tale om en scannet bog (file størrelse) men det har jeg en løsning på,
blot en henvendelse først.eb
Hans Jørg