wifi / trådløs internetadgang på camping
Fra : Hans Jørgen

Dato : 13-07-04 13:22

Da flere og flere interesserer sig for dette emne har jeg opdateret
databasen på www.campingstuff.dk med oplysninger (foreløbig
danske/norske/svenske pladser).
Man kan taste ind og søge!
Men der er da brug for hjælp, så kender du pladser med wifi, så skriv meget
gerne en mail med pladsens navn.
Eller brug linket her, og skriv der.
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=Feedback

Det er ikke reklame for min side, men et forsøg på at samle oplysninger
så skæld venligst ikke ud jeg bliver så ked....
--
Venlig hilsen
Hans Jørgen

Fra : Geo

Dato : 13-07-04 18:24

"Hans Jørgen" <hjh@(slet)campingstuff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> danske/norske/svenske pladser).
> Man kan taste ind og søge!
> Men der er da brug for hjælp, så kender du pladser med wifi, så skriv

[KLIPPET UD]

Hej Hans Jørgen

Det er et rigtigt godt initiativ.Vedr opæstning af netværk er der en god
artikkel på http://pocketfreak.dk
Artilen er lavet til PDA, men der er ikke så stor forskel til en pc

Hilsen
Flemming

Fra : Hans Jørgen

Dato : 15-07-04 11:31

Hej

> Det er et rigtigt godt initiativ.

Mange tak
>Vedr opæstning af netværk er der en
> god artikkel på http://pocketfreak.dk
> Artilen er lavet til PDA, men der er ikke så stor forskel til en pc

Ja enig, har straks lavet et link til artiklen.
Bortset fra det skulle der være en computer kyndig der måske ville hjælpe
med en nøjere beskrivelse, gerne med screen shots som kunne være til hjælp
for campister i at opsætte sin computer, ville jeg være meget taknemlig.
Den kunne så vises i artikelform på campingstuff.dk.