Vedr. camping i Italien med Motorhome...
Fra : Henrik

Dato : 12-07-04 12:06

HEj NG !

Er der her, der har prøvet camping med MH i Italien ? - hvad koster en
overnatning ca., hvordan er de genemmsnitlige faciliteter for MH ?
Andre (relevante) kommentarer ?

mvh, Henrik

Fra : John N

Dato : 12-07-04 13:10

> Er der her, der har prøvet camping med MH i Italien ? - hvad koster en
> overnatning ca., hvordan er de genemmsnitlige faciliteter for MH ?
> Andre (relevante) kommentarer ?

Jeg har camperet i Italien, Sicilien m.v. og faciliteterne er som i resten
af europa og koster sådan circa det samme.

--
- Venlig hilsen JohnN

Fra : Henrik

Dato : 14-07-04 12:03

"John N" <jn@adderweb.com> wrote in message news:<40f27f6d$0$252$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Jeg har camperet i Italien, Sicilien m.v. og faciliteterne er som i resten
> af europa og koster sådan circa det samme.

OG... tada.... (trommehvivel her...)

Kom så med det John ! - hvad er prisen så i resten af Europa

Fra : Steen Larsen

Dato : 19-07-04 10:30

Henrik wrote:
> "John N" <jn@adderweb.com> wrote in message

> OG... tada.... (trommehvivel her...)
>
> Kom så med det John ! - hvad er prisen så i resten af Europa

Alt imellem 100,00 kr. og 300,00 kr.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe