Campingpas
Fra : phk

Dato : 12-07-04 10:53

Jeg har lige været sydpå og mødte en der mente at DCU har svindlet med
campingpassene i den forstand at de var begyndt at trykke deres egne
camping-pas. Jeg har stor tillid til vedkommende jeg hørte det fra og derfor
spørger jeg her - velvidende at man ikke vil se noget om det på
DCU-siderne - er der nogen der har hørt noget om det og kender detaljerne?

--
Per, Esbjerg

Fra : Carsten Stage

Dato : 12-07-04 18:24

phk wrote:

> Jeg har lige været sydpå og mødte en der mente at DCU har svindlet med
> campingpassene....

Det er ikke første gang, at der har cirkuleret rygter. Et andet -
ubekræftet - forlydende går på, at DCU ikke skulle have betalt for de
udstedte kort. Dette også fra en sædvanligvis troværdig kilde.

Så længe der ikke foreligger dokumentation, må det henføres til at være
forlydender eller rygter om man vil.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-07-04 22:35

> [...]
> spørger jeg her - velvidende at man ikke vil se noget om det på
> DCU-siderne - er der nogen der har hørt noget om det og kender detaljerne?

Tja, jeg har netop modtaget såvel det nordiske som det internationale
campingpas fra dcu, og det ser da helt ok ud = ligner dem som andre laver.
Det er simpelthen en gang vås.

Kurt

Fra : phk

Dato : 13-07-04 20:52

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> skrev i en meddelelse

> Tja, jeg har netop modtaget såvel det nordiske som det internationale
> campingpas fra dcu, og det ser da helt ok ud = ligner dem som andre laver.
> Det er simpelthen en gang vås.

Kendetegnet skulle være at bagsiden er vendt forkert i forhold til hvordan
det skulle vende på det orignale. DCU har kopieret dem forkert.

--
Per, Esbjerg

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-07-04 22:11

> [...]
>
> Kendetegnet skulle være at bagsiden er vendt forkert i forhold til hvordan
> det skulle vende på det orignale. DCU har kopieret dem forkert.

Det internationale kort er godt nok vendt i forhold til det skandinaviske,
men det er vel ikke ensbetydende med, at dcu skulle svindle? Man kan jo mene
om dcu, hvad man vil, hvilket også mange gør men derfra og til at påstå
at de svindler med campingpas - det synes jeg ærlig talt er langt ude.
Jeg er iøvrigt ikke klar over, om de i det hele taget laver disse pas selv.
Efter at have være ude af dcu i et par år, meldte jeg mig fornylig ind igen.
I løbet af 3-4 dage modtog jeg velkomst pakke m.m. og det scandinaviske pas.
Da jeg efterfølgende bestilte det internationale gik der ca. 14 dage, så det
er måske ikke lagervare.

Kurt

Fra : phk

Dato : 13-07-04 23:55

> Det internationale kort er godt nok vendt i forhold til det skandinaviske,
> men det er vel ikke ensbetydende med, at dcu skulle svindle?

DCU skulle have kopieret dem forkert.

| Man kan jo mene
> om dcu, hvad man vil, hvilket også mange gør men derfra og til at
påstå
> at de svindler med campingpas - det synes jeg ærlig talt er langt ude.

Jeg påstår ikke noget - jeg viderebringer hvad jeg har hørt fra et
bestyrelsesmedlem fra en anden større campingklub. Og jeg anser det for at
være særdeles troværdigt.

> Jeg er iøvrigt ikke klar over, om de i det hele taget laver disse pas
selv.

Det skulle de så have gjort uden at få lov til det.

Hvis man har sat sig selv på en piedeldal igennem mange år fordi man har
reddet en club fra bankerot - og økonomien i klubben ikke er så god mere
(måske aldrig har været det) (den bliver i hvert fald ikke bedre når der
skal laves nyt hovedkvarter) - så kan man gøre desperate ting.

--
Per, Esbjerg

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-07-04 00:32

> [...]
>
> Jeg påstår ikke noget - jeg viderebringer hvad jeg har hørt fra et
> bestyrelsesmedlem fra en anden større campingklub. Og jeg anser det for at

Jeg går ud fra at det pgl. bestyrelsesmedlem snarest anmelder dcu til
politiet eller holder sin k...
Jeg synes stadig at det er en alvorlig anklage/mistanke, som hvis den har
det mindste på sig selvfølgelig straks skal stoppes.
Men jeg skal da gerne lade dcu vide, at nogen mistænker dem for svindel,
således at de kan få mulighed for at forklare hvorledes de får lavet disse
pas.

Kurt

Fra : phk

Dato : 16-07-04 10:17

> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg går ud fra at det pgl. bestyrelsesmedlem snarest anmelder dcu til
> politiet eller holder sin k...

Siden hvornår er bestyrelsesmedlemmerne i DCU begyndt at tænke selv?

> Jeg synes stadig at det er en alvorlig anklage/mistanke, som hvis den har
> det mindste på sig selvfølgelig straks skal stoppes.

Det synes jeg da også - men den er da almindelig kendt, kan jeg forstå på
svarene her.

> Men jeg skal da gerne lade dcu vide, at nogen mistænker dem for svindel,
> således at de kan få mulighed for at forklare hvorledes de får lavet disse
> pas.

Siden hvornår er DCU begyndt at forklare noget som helst om deres interne
forhold, herunder f.eks. regnskaber?

--
Per, Esbjerg

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-07-04 14:41

> [...]
> svarene her.

> Siden hvornår er DCU begyndt at forklare noget som helst om deres interne

Jeg beklager dybt. Jeg er åbenbart ikke almindelig, da jeg ikke vidste noget
om, at alle andre åbenbart ved, at dcu laver falske campingpas!!
Dernæst kan jeg se, at du åbenbart er en af Verners venner, hvis eneste
formål med livet er at svine DCU til når lejlighed sig byder.
Enhver har selvfølgelig lov til at have sin egen mening om både dit og dat,
men da du nu også blander alt muligt andet ind i det konkrete spørgsmål i
stedet for at bevise noget som helst om dine uhyrlige påstande, melder jeg
mig hermed ud af diskussionen, da mit liv ærlig talt er for kort til at
befinde sig på det niveau.
Nu må jeg så bare håbe, at jeg ikke fik vækket Verner, da det har været en
hel befrielse at undvære hans udgydelser i indtil flere dage

Kurt

Fra : Carsten Stage

Dato : 17-07-04 15:18

Kurt B. Andersen wrote:

> Jeg beklager dybt. Jeg er åbenbart ikke almindelig, da jeg ikke
> vidste noget om, at alle andre åbenbart ved, at dcu laver falske
> campingpas!!

Det er der vist heller ikke andre der véd - eller som har givet udtryk for!

> Dernæst kan jeg se, at du åbenbart er en af Verners venner,...

Det var til gengæld en helt urimelig fornærmelse...

> [...]
> påstande, melder jeg mig hermed ud af diskussionen, da mit liv ærlig
> talt er for kort til at befinde sig på det niveau.

Ups... Der er vist ikke nogen der har påstået noget! Nogle har blot gjort
opmærksom på, at der er visse forlydender. Forlydender har den egenskab, at
de kan være både rigtige og forkerte og de kan være både gode og dårlige.

Men det gør dem ikke til uhyrlige påstande.

Det er godt nok agurketid, men det er påfaldende at noget der ligner
hinanden, kommer fra forskellige kilder. Men igen, det er kun forlydender og
ikke påstande.

Med hensyn til niveau, så er der vist ingen der skylder andre noget...

> Nu må jeg så bare håbe, at jeg ikke fik vækket Verner, da det har
> været en hel befrielse at undvære hans udgydelser i indtil flere
> dage

BB kan være frygtelig generende, at skulle trækkes med, men heldigvis er der
langt imellem hans ubegrundede udtalelser. Noget helt andet er, at han meget
langt hen ad vejen har fuldstændig ret (!), men det misklædes desværre
ganske voldsomt af hans måde at udtrykke sig på, desværre...

Fortsat rigtig god sommer til jer alle... )

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 19-07-04 21:11

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> wrote in message news:<40f92c4f$0$299$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]

> Nu må jeg så bare håbe, at jeg ikke fik vækket Verner, da det har været en
> hel befrielse at undvære hans udgydelser i indtil flere dage

Hej Kurt

Vi/alle klarer sig fint med kun DINE udgydelser, for magen til
hjernedødt ævl skal man lede MEGET længe efter.

Hilsen
verner

Fra : Tonni H. Nørgaard

Dato : 14-07-04 13:59

Goddaw

Som nyt medlem i DCU , (8 dage) har jeg i dag modtaget det internationale
campingpas, så indenfor 8 dage har jeg modtaget Campingpas til Skandinavien
& Campingpas til Europa m.m. samt diverse blade.
Udmærket service DCU
Hilsen TonniH.Nørgaard
"GO FERIE"

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 19-07-04 21:19

"Tonni H. Nørgaard" <thn@privat.dk> wrote in message news:<40f52e20$0$163$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> campingpas, så indenfor 8 dage har jeg modtaget Campingpas til Skandinavien
> & Campingpas til Europa m.m. samt diverse blade.

Ja Tonni og så er det HERFRA de er skide ligeglade med DIG bare du
betaler til tiden.
Ja Tonni og i fremtiden vil du blive censureret i hoved og røv af
disse mennesker. Du vil blive påduttet hvad du skal mene og tro, ALT
hvad du skriver som ikke passer pamperne i DCU vil blive censureret
væk. AL din kritik vil blive censureret væk. Men har du noget at rose
dem for tager det kun sekonder før du er på forsiden!

VELBEKOMME DIG Tonni du betaler for at blive censureret og styret i
hoved og røv.

Hilsen
verner

Fra : Tonni H. Nørgaard

Dato : 20-07-04 10:12

Vi lever vel i et frit land, hvor alle kan gøre og mene hvad de vil, under
ansvar, eller hvad ?
Der skal 12 gode oplevelser til at opveje 1 dårlig oplevelse,

Det er forresten en skæg gruppe denne, sjove udtalelser, beskyldninger og
lign. Den var ikke gået i byretten.

Det handler vel om at dele erfaringer uden at svine andre til.

Fortsat go ferie
Tonni
"Fremmede er venner man ikke har mødt"

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 20-07-04 16:39

"Tonni H. Nørgaard" <thn@privat.dk> wrote in message news:<40fce1c7$0$172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Vi lever vel i et frit land, hvor alle kan gøre og mene hvad de vil, under
> ansvar, eller hvad ?

Ja sådan er det i et demokratisk forsamling! Men tro mig Tonni, i
DCU-regi har din teori ikke een chance. Hvis du ikke tror mig så stil
et kritisk spørgsmål om DCU eller DCUs ledelse på DCUs hjemmeside! Du
kan simpelthen bare høfligt og venligt spørge DCU om hvorfor DCUs
regnskaber er hemmelige for medlemmerne! Tonni hvad tror du selv vil
ske med sådan et spørgsmål fra dig til DCU ?? GÆT! Du vil blive
censureret i hoved og røv. DCUs "ledelse" vil ikke i dialog med dig
Tonni, det eneste der interesserer DCU er at DU betaler dit kontigent
til dem. Hvad de bruger foreningens midler til rager ikke dig som
medlem !! velbekomme dig Tonni.

> Der skal 12 gode oplevelser til at opveje 1 dårlig oplevelse,

Så sort ser jeg ikke på det.Jeg plejer at sige at tre gode oplevelser
på en dag så har det været en god dag ))

> Det er forresten en skæg gruppe denne, sjove udtalelser, beskyldninger og
> lign. Den var ikke gået i byretten.

Enig, hvis man ikke kan dokumentere sine påstande skal man ikke sige
dem offentligt. Men Tonni, har det strejfet din hjerne at det også
gælder den anden vej!! altså fra DCUs uduelige ledelse?
Jeg fatter heller ikke at nogen påstår, at DCU svindler med
campingpasset UDEN at kunne dokumentere dette!

> Det handler vel om at dele erfaringer uden at svine andre til.

Enig, det er fuldstændigt tåbeligt at gøre indlæggene personlige og
svine andre til, men nogen giver bare tilbage af samme skuffe som de
tiltales i! Ligesom man diskuterer Folketingets virke kan man vel også
diskutere DCUs ledelses virke uden at blive personlige!

> Fortsat go ferie
> Tonni
> "Fremmede er venner man ikke har mødt"

Det samme til dig og dine.