firmware's ?
Fra : Hans Henrik Jensen

Dato : 07-05-01 12:46

hvor kan man få fat i de nye versioner af nokia firmwares ?

(6210 specielt)

Mvh. Hans Henrik

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-05-01 13:22

Hans Henrik Jensen skrev:

>hvor kan man få fat i de nye versioner af nokia firmwares ?

Hvad vil du bruge dem til - du kan ikke selv opgradere din telefon.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.

Fra : Hans Henrik Jensen

Dato : 07-05-01 14:48

Heller ikke med dejan flasher and whatnot ?

//HHJ

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-05-01 14:57

Hans Henrik Jensen skrev:

>Heller ikke med dejan flasher

Nix?

>and whatnot ?

Øhh? Mener du hvorfor?

- Det kan udstyret bare ikke.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Hans Henrik Jensen

Dato : 07-05-01 20:57

> Nix?

oki.. jeg har alligevel fået en med firmware v 4.27 og det er vist den næst
nyeste ikke ?

> Øhh? Mener du hvorfor?
>
> - Det kan udstyret bare ikke.

Nej det er bare en måde at sige "alt muligt" på.

Mvh. Hans Henrik

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-05-01 22:32

Hans Henrik Jensen skrev:

>oki.. jeg har alligevel fået en med firmware v 4.27 og det er vist den næst
>nyeste ikke ?

Der findes efter 4.27 disse:
4.36
5.01 (aldrig udsent på markedet)
5.02

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Flemming Rømer

Dato : 08-05-01 08:06

Hvis det er Nokia 6210 i snakker om er der så kommet en "hvis alle aftaler"
funktion i kalnder som der er i 6150.
MVH Flemming
Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:d15eft0rlp87kvp2cgahmvusr29msatu65@news.inet.tele.dk...

Fra : Erik Einum

Dato : 08-05-01 12:34

"Flemming Rømer" <flr@politik.dk> skrev
> Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev
>
> Hvis det er Nokia 6210 i snakker om er der så kommet en "hvis alle
> aftaler" funktion i kalnder som der er i 6150.

Nei, dessverre! Heller ikke noen indikasjon på hvilke dager det er avtaler
på under ukesoversikt, som på 7110.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : Erik Einum

Dato : 07-05-01 13:15

"Hans Henrik Jensen" <flipflop_hhj*nospam*@hotmail.com> skrev
> hvor kan man få fat i de nye versioner af nokia firmwares ?

De får du ikke tak i. Oppgradering må skje på et godkjent Nokia-verksted.
(Dvs. jeg fant for 1,5-2 år siden noen filer på internett som jeg antar var
firmware til 6110 og 6150, men dette var gamle versjoner i forhold til de
versjonene som var i min og mine kameraters telefoner. Hvor jeg fant de
husker jeg ikke, lenge siden! Dessuten hadde jeg _aldri_ stolt på en slik
fil jeg hadde funnet på nettet!)

--
///Mvh. EE

Nokia 6210