MS Windows
briani 27239
scriptfejl<>slettede java filer
Fra : Ole Larsen

Dato : 11-08-04 14:22

Hejsa,

Ud over min daglige AVG-check prøvede jeg Trend Micro s on-line test.
Den angav en stribe java filer (i min sun-mappe) der var inficeret med java
bytever.a. - virus. Trend Micro kunne ikke heale eller slette og stifinder
kunne ikke slette, men total commander kunne.
Siden har jeg på flere sider oplevet scriptfejl. Kan der være en sammenhæng.
Og hvis så - hvor henter jeg så filerne igen - aner ikke hvad filerne hedder
da jeg ikke kunne komme ind i sun-mappen, men godt slette indholdet.
Ja, den er dum, men da virus blet angivet til at gøre det muligt at åbne en
bagdør handlede jeg radikalt.

Er der en med viden nok til at hjælpe, ville det være dejligt.
Og rolig nu - efterfølgende check med Trend Micro og AVG viste "ingen virus"

Pft
Ole

---

Fra : Ole Larsen

Dato : 11-08-04 14:26

P.S. Glemte:
W XP home ed. m. SP1

Hilsen
Ole

---

Fra : pwa

Dato : 11-08-04 15:11

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der en med viden nok til at hjælpe, ville det være dejligt.
> Og rolig nu - efterfølgende check med Trend Micro og AVG viste "ingen

http://www.java.com/en/index.jsp
prøv her, det er øjensynligt java virtual machine du har ødelagt.
microsoft java VM, henviser til ovenstående, da det er et SUN product.(C)

Fra : Ole Larsen

Dato : 11-08-04 17:02

Hej, PWA og John,

Det er sgu da en hjælp, der vil noget.
Fulgte først PWAs råd fordi hans mail kom først. Så Johns test, og begge ure
er der.
Så får vi se.
Takker allersomvenligstogrespektfuld
Mvh
Ole

---

Fra : John

Dato : 11-08-04 17:25

"Ole Larsen" skrev i en meddelelse

> Det er sgu da en hjælp, der vil noget.
> Fulgte først PWAs råd fordi hans mail kom først. Så Johns test, og begge
ure er der. Så får vi se.

> Takker allersomvenligstogrespektfuld

Velbekomme, rart at ku' gi' en hjælpende hånd!

Mvh John

Fra : John

Dato : 11-08-04 16:50

"Ole Larsen" skrev i en meddelelse

> Er der en med viden nok til at hjælpe, ville det være dejligt.

Java test: www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html (Du skal kunne se et
analog og et digital ur)

Java download, M$ eller Sun: http://majorgeeks.com/download3942.html

Mvh John