MS Windows
briani 27239
Windows XP vil ikke åbne fil
Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 07:36

Hej
Jeg har et irriterende problem
Når jeg på en hjemmeside klikker et link til et Word dokument
vil det ikke starte op i Word men istedet gemmes som en fil..
Hvor er det lige XP er blevet anderledes ? Sikkerhed eller?
Jeg kan ikke fø øje på hvad der skal ændres.
I win98 kørte det uden videre..
ps. et Staroffice dokument, starter det rigtige prg.. mystisk..

mvh
Preben

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 11-08-04 08:33

"Preben" <oz2boh(at)vestnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kan ikke fø øje på hvad der skal ændres.
> I win98 kørte det uden videre..
> ps. et Staroffice dokument, starter det rigtige prg.. mystisk..

Ikke spor mystisk. Det er dine fil-indstillinger den er gal med. Hvis du
klikker på "Funktioner - Mappeindstillinger - Filtyper" vil du kunne se
hvilke filtyper der starter hvilke programmer, og det er nok der, den er gal
med indstillingen. Prøv at kigge listen igennem, og se om det ikke er der
fejlen er.

Jesper

Fra : Preben

Dato : 12-08-04 22:20

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@NOSPAMpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:4119cb98$0$73943$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
gal
> med indstillingen. Prøv at kigge listen igennem, og se om det ikke er der

Hej
Det står til Word for *.doc filer
Kunne det ligge i hjemmesidens programmering ?
mvh
Preben Larsen

Fra : Frede Sørensen

Dato : 14-08-04 14:38

--

Der skal også angive åben som standard (under avanceret), ellers bliver den
downloadet inden word åbner,

Frede

frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk