MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
WinXP: Inaktiv proceslinje
Fra : Filip Drejer Johnsen

Dato : 10-08-04 07:44

Min proceslinje viser ikke åbne programmer. Det medfører at jeg ikke
kan se hvilke programmer der kører minimeret eller skifte imellem de
forskellige programmer via proceslinjen. Jeg kan dog skifte via
Alt-TAB - tastekombinationen.

Jeg har den danske version af Windows XP for Tablet PC.

Kender nogle eventuelt det engelske navn for proceslinjen, så jeg kan
søge på Knowledge Base og resten af nettet?

Nogle forslag / løsninger er meget velkomne.

--
Filip Johnsen

Fra : Filip Drejer Johnsen

Dato : 10-08-04 08:04

Apropos:

Jeg har forsøgt med diverse indstillinger i Egenskaber for
proceslinjen, Egenskaber for skærm samt at flytte proceslinjen i
alle fire kanter af skærmen og ændre på bredde og højde af alt i
proceslinjen - naturligvis uden held.

Håber nogle har en løsning, det her er for irriterende, og jeg
håber at undgå at skulle geninstallere Windows, hvilket ville
kræve en sikkerhedskopi af alle mine data.

--
Filip Johnsen

Fra : emj

Dato : 10-08-04 08:17

On 10 Aug 2004 07:04:11 GMT, Filip Drejer Johnsen
<spam@RLAU6johnzen.net> (slet RLAU6) wrote:

>Håber nogle har en løsning, det her er for irriterende, og jeg
>håber at undgå at skulle geninstallere Windows, hvilket ville
>kræve en sikkerhedskopi af alle mine data.

En sikkerhedspopi af dine data er bestemt en god ide, man at
geninstallere windows er spild af tid. Det vil ikke løse problemet.
Hilsen emj

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-08-04 08:21

"Filip Drejer Johnsen (slet Y4QYA)" skriver:

> Kender nogle eventuelt det engelske navn for proceslinjen, så jeg kan
> søge på Knowledge Base og resten af nettet?

Taskbar

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Janner

Dato : 10-08-04 13:37

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> "Filip Drejer Johnsen (slet Y4QYA)" skriver:

Ja nemli ja det er "taskbar"

/Jan

´