MS Windows
briani 27239
Netværks driver til ME
Fra : NYK.M.Unlock

Dato : 08-08-04 23:20

hvor finder jeg driver fordette wirelees netværks kort

INTEL PRO WIRELESS LAN 2100 MINIPCI ADAPTER TYPE 3B

og hvis det er forkert gruppe så henvis mig gerne til den rigtige ?

Fra : Pophaar

Dato : 08-08-04 23:49

Et naturligt sted at starte ville være hos Intel.

Fra : Ginge

Dato : 09-08-04 00:12

> [...]
>
> INTEL PRO WIRELESS LAN 2100 MINIPCI ADAPTER TYPE 3B
>
> og hvis det er forkert gruppe så henvis mig gerne til den rigtige ?

Forkert gruppe eller ej, www.google er din ven.
Så får du også svaret med det samme

Per

Fra : Eigil Sørensen

Dato : 09-08-04 09:25

prøv dirverguide.com adgangscode temp 512 der ligger flere
drivere ved ikke hvilke kikkede bare.

--
Med Venlig hilsen
eist7@webspeed.dk