MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hurtig nedlukning/genstart på XP pro
Fra : simsalabim

Dato : 06-08-04 08:38

Er der en der kan hjælpe m. genvejene så jeg kan få dem på skrivebordet

Fra : Pophaar

Dato : 06-08-04 09:00

Venligst tydeliggør.

Fra : simsalabim

Dato : 06-08-04 16:40

> Venligst tydeliggør.

Jeg prøver at få hurtig nedlukning som genvej, men min XP påstår at jeg ikke
har filen rundll.exe
Se eksemplet nedenfor. Jeg kan kun finde rundll32.exe

rundll.exe user.exe,exitwindows
For hurtig nedlukning..

eller

rundll.exe user.exe,exitwindowsexec

For hurtig genstart

Fra : Hr. Skriver

Dato : 06-08-04 11:05

"simsalabim" <carsten1962@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der en der kan hjælpe m. genvejene så jeg kan få dem på skrivebordet

Jo her.

http://www.tweakxp.com/display.aspx?id=1117

--
MVH
Anders S..

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-08-04 13:34

simsalabim skriver:

> Er der en der kan hjælpe m. genvejene så jeg kan få dem på skrivebordet

ALT+F4+Enter

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-08-04 19:23

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> ALT+F4+Enter

Jeg bruger nu Windows-tast -> C og L eller G af hængig af
hvad man vil.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-08-04 21:07

Mikael Nørrelund Andersen skrev:

>Jeg bruger nu Windows-tast -> C og L eller G af hængig af
>hvad man vil.

og hvis jeg bare vil lukke dyret bruger jeg bare Alt+F4 på rent
skrivebord.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-08-04 21:58

Mikael Nørrelund Andersen skriver:

> Jeg bruger nu Windows-tast -> C og L eller G af hængig af
> hvad man vil.

Ja, på en home, men en Pro er vidst anderledes (det er den jeg har på
firmaslæden).