MS Windows
briani 27239
mangler Boot.INI
Fra : Henrik

Dato : 05-08-04 09:19

Hejsa

Er lige ved at prøve at ændre mit opstartsbilled i xp-pro, men de programmer
som jeg har fundet spørger alle efter Boot.INI, og den kan jeg ikke finde på
min computer !
Har lige snakket med en anden der også har xp-pro installeret, han har
heller ikke filen.

Har lige læst en atikkel i datatid omkring det at ændre opstartsbilledet,
der står at boot.ini skal ligge i roden på c-drevet.

Hvor finder jeg filen ? og hvorfor har jeg den ikke ?

Henrik

Fra : J.K.Arning

Dato : 05-08-04 09:57

"Henrik" <absalon@it.dk> wrote in message
> [...]

> der står at boot.ini skal ligge i roden på c-drevet.
>
> Hvor finder jeg filen ? og hvorfor har jeg den ikke ?

Du har den men den er skjult.

Jeg kan ikke hjælpe dig med de danske angivelser for genveje
da jeg selv benytter UK Win XP men her er hvad du gør:

Åben Explorer
Gå ind i Tools -> Folder Options -> View

Her hakker du af i

Show Hidden files and folders

eller fjerner hakket i

Hide protected operationg system files

Jeg kan ikke lige på stående fod huske hvilken det er
men tror faktisk det er den sidste mulighed.

Nu kan du se Boot.ini

Regards

Fra : Henrik

Dato : 05-08-04 11:05