MS Windows
briani 27239
Windows kan ikke finde..... (HJÆÆÆÆLP)
Fra : Jacob Mindak

Dato : 03-08-04 17:58

For et stykke tid siden begyndte min computer ikke at kunne åbne stort set
alle filer der ligger på computeren...

Hvis jeg f.eks. ønsker at køre filen SetupDl.exe der ligger på mit E-drev
kommer meldingen:

"Windows kan ikke finde 'E:\SetupDL.exe'. Kontroller, at du skrev navnet
korrekt, og forsøg derefter igen. Hvis du vil søge efter en fil, skal du
klikke på knappen Start og derefter klikke på Søg.

Sådan er det med stort set alle filer, jeg kan heller ikke kører word, men
trykker jeg på et worddokument der er oprettet kommer jeg ind i det...

Hvordan for jeg disse fejlmeldinger væk??? Så alle programmer virker uden
problemer???

På forhånd tak...

-----
Mvh. Emmer...

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-08-04 18:19

"Jacob Mindak" <Emmer_The_GREAT@hotmail.com> wrote:

> [...]
>korrekt, og forsøg derefter igen. Hvis du vil søge efter en fil, skal du
>klikke på knappen Start og derefter klikke på Søg.

Træls problem

1) Men jeg gætter på du kører en XP pro
2) Har fjernet fluebenet i 'Brug enkel fildeling' i 'Mappeindstillinger'
3) og din Brugerkonto er begrænset - og i hvert fald ikke administrator.

For det lyder betænkeligt som om sikkerhedsindstillingerne begrænser din adgang til en række filer.

<mlr>

Fra : Jacob Mindak

Dato : 03-08-04 18:36

> [...]
> 3) og din Brugerkonto er begrænset - og i hvert fald ikke administrator.
>
> For det lyder betænkeligt som om sikkerhedsindstillingerne begrænser din

Har været inde og fjerne fluebenet, men kan ikke komme ind under
brugerkontine... Så får jeg den samme meddelelse...

Nogen forslag til hvordan jeg kommer der ind???