MS Windows
briani 27239
Kontrolpanel som web?
Fra : Olsen

Dato : 02-08-04 23:52

Når jeg åbner kontrolpanel i XPpro (da) viser den en liste.

Jeg vil gerne tilbage til "den blå side", eller hedder det web-visning?
I hvert fald den anden måde at se den på.

\Olsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-08-04 00:35

Olsen skrev:

>Når jeg åbner kontrolpanel i XPpro (da) viser den en liste.

>Jeg vil gerne tilbage til "den blå side", eller hedder det web-visning?

Jeg ville kalde det mappevisning.

Jeg bruger Windows klassisk udseende. Hvis jeg tager egenskaber
for bundbjælken og på fanebladet "Start Menu" vælger "Customize",
kan jeg i listen finde punktet "Expand control panel".

Jeg har hak, men hvis jeg fjerner det, får jeg mappevisningen
frem.

--
Bertel

Fra : Olsen

Dato : 03-08-04 00:57

Bertel Lund Hansen wrote:
> [...]
> kan jeg i listen finde punktet "Expand control panel".
>
> Jeg har hak, men hvis jeg fjerner det, får jeg mappevisningen

Fandt det under "Avanceret" ->kontrolpanel-> vis som link

Takker.

\Olsen