MS Windows
briani 27239
nogen der har en office xp key -liggende t~
Fra : Michael Hagelquist

Dato : 01-08-04 17:33

nogen der har en office xp key -liggende til installation

tak fra

Michael hagelquist

mail mig på munni@post9.tele.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-08-04 18:09

Michael Hagelquist skriver:

> nogen der har en office xp key -liggende til installation

Ja, men den bruger jeg selv.

Microsoft har en du kan købe.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : pwa

Dato : 01-08-04 19:31

"Michael Hagelquist" <mh@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> nogen der har en office xp key -liggende til installation
>
> tak fra
>
> Michael hagelquist
>
> mail mig på munni@post9.tele.dk

se lige efter engang til på den medfølgende Cd....den er med i Office
pakken.
når du køber den..ellers er den jo ikke noget værd...
v/h pa

Fra : Michael Witting

Dato : 01-08-04 22:28

"Michael Hagelquist" <mh@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> nogen der har en office xp key -liggende til installation

Alle koder ligge frit tilgængelige hos
http://www.antipiratgruppen.dk/

God fornøjelse

Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-08-04 22:41

Michael Hagelquist skrev:

> nogen der har en office xp key -liggende til installation
> tak fra
> Michael hagelquist
> mail mig på munni@post9.tele.dk

Din mailadr. virker ikke, så derfor får du svar her,,,

Jeg har en, du kan kontakte mig på 33 36 59 87 mellem 10 og 12 på hverdage.

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
Jeg har lavet en ny hjemmeside http://milli.dk/

Fra : emj

Dato : 01-08-04 23:13

On Sun, 01 Aug 2004 23:41:27 +0200, Ivar Madsen
<spam.usenet.im@milli.dk> wrote:

>Din mailadr. virker ikke, så derfor får du svar her,,,
>
>Jeg har en, du kan kontakte mig på 33 36 59 87 mellem 10 og 12 på hverdage.

Hvor dum kan man være??
Hilsen emj

Fra : Kispus

Dato : 02-08-04 00:15

> Hvor dum kan man være??
> Hilsen emj

Hvis nu papiret med koden er smidt i skrallebøtten
sammen med alle de reklamer man får nu om dage,
hvad gør man så ?
Mvh. John

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-08-04 01:09

Kispus skrev:

>Hvis nu papiret med koden er smidt i skrallebøtten
>sammen med alle de reklamer man får nu om dage,
>hvad gør man så ?

Kontakter MS, kan du dokumentere, at du har købt en gyldig
licens, så kan du måske være heldig og få en ny.

Ellers må du jo betale igen.
--
Knud

Fra : Kispus

Dato : 02-08-04 03:53

> Kontakter MS, kan du dokumentere, at du har købt en gyldig
> licens, så kan du måske være heldig og få en ny.
>
> Ellers må du jo betale igen.
> --
> Knud

OK!
John

Fra : pwa

Dato : 02-08-04 08:52

"Kispus" <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> OK!
> John

få lidt orden i tingene.....ellers ender dankort, kørekort og
sygesikringskort
også i (skrallebøtten )( skraldebøtten....
vh pa

Fra : Kispus

Dato : 02-08-04 10:46

> også i (skrallebøtten )( skraldebøtten....
> vh pa

Ja, man kan jo komme til at stave forkert,
det må du da mejet undskylle !! )
John

Fra : Gevaldi

Dato : 02-08-04 08:13

emj skriblede:

> Hvor dum kan man være??

Åbenbart lige så dum som dig, for jeg tror
ikke du fattede ironien og telefon nummeret.

--
/Gevaldi

Fra : Ivar Madsen

Dato : 02-08-04 16:00

Gevaldi skrev:

> Åbenbart lige så dum som dig, for jeg tror
> ikke du fattede ironien og telefon nummeret.

Du ahr checket hvem nummeret er til?

Fra : Gevaldi

Dato : 02-08-04 16:22

Ivar Madsen skriblede:

> Du ahr checket hvem nummeret er til?

Er lidt i tvivl om det vitterligt er mig du vil
svare/spørge eller om det er "emj", men
jeg viste godt det var til APG :)

--
/Gevaldi

Fra : Kispus

Dato : 02-08-04 00:09

> Med venlig hilsen Ivar Madsen
------
> Jeg har lavet en ny hjemmeside http://milli.dk/

"når man som jeg ikke regtigt er så god til Engelsk.
De ting jeg savner i fundanemt er jeg så ikke sikker
på ikke bare er som jeg ikke har fundet udaf hvordan man gør."

Og heller ikke så god til dansk !
Ærgeligt at skrive sådan på en hjemmeside,
kunne du ikke ha´ fået hjælp ?
Mvh. John

Fra : Michael U. Hove

Dato : 02-08-04 06:25

Kispus wrote:

> [...]
> på ikke bare er som jeg ikke har fundet udaf hvordan man gør."
>
> Og heller ikke så god til dansk !
> Ærgeligt at skrive sådan på en hjemmeside,

*luser*!

/michael

--
"When you are not practicing, remember; someone, somewhere, is
practicing, and when you meet him he will win."

Fra : Kispus

Dato : 02-08-04 07:47

> *luser*!
>
> /michael

Hvad menes ????
John

Fra : ttoet

Dato : 02-08-04 10:29

Hej John,

> Hvad menes ????
> John

Det er ikke god tone at kritisere folks stavning på/i usenettet! Personer
med f. eks. ordblindhed har lige så fuld ret ret til at begå sig på nettet
som du har.

For øvrigt har Ivar, på trods af hvad du end synes om hans stavefærdigheder,
ydet mere til usenettet gennem tiden end du tilsyneladende kan gøre dig håb
om at komme til.

Thoeger

Fra : Kispus

Dato : 02-08-04 11:01

> [...]
stavefærdigheder,
> ydet mere til usenettet gennem tiden end du tilsyneladende kan gøre dig

HALLO ! Thoeger, den har du opfattet forkert, det var bestemt ingen kritik,
men en høflig påmindelse om at vi her i div. grupper meget gerne står
til rådighed med al den hjælp der måtte ønskes !!
Hilsen John

Fra : Kispus

Dato : 02-08-04 11:08

end du tilsyneladende kan gøre dig håb om at komme til.
> Thoeger

Denne bemærkning syntes jeg så ikke er helt fair !
Mvh. John

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 02-08-04 22:58

Kispus skrev:

> Hvad menes ????

Luser er en sammentrækning af Loosing User, der hentydes som
regel til personer der er i Darwinisme-risikogruppen.

LART betyder Luser Attitude Readjustment Tool.

Google kan hjælpe dig med mere farverige forklaringer hvis du
klør den under hagen.
--
Lav din egen LART:

www.emachineshop.com

Fra : Kispus

Dato : 02-08-04 00:33

> Jeg har lavet en ny hjemmeside http://milli.dk/

Der er så mange flinke mennesker i div. grupper, så
hvorfor ber´ du ikke om hjælp til din stavning på
din hjemmeside, synd at den ser sådan ud?
Du skriver sådan:
"og du har første bruhger på <Alt>+<Ctrl>+<F7> og den anden på
<Alt>+<Ctrl>+<F8>"

Forslag: Alt+Ctrl+F7

Venlig hilsen John