MS Windows
briani 27239
Updates til Win 98 på Dansk????
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 01-08-04 16:27

Hej, jeg er ved at lave en spillecomputer med gamle spil, derfor har jeg
valgt
at lade det køre på Win 98 da det også er halvgammel hardware.

Da jeg skulle til at update Win 98 måtte jeg konkludere at MS ikke længere
har updates på windowsupdate.microsoft.com

Hvor og hvem har Updates liggende?

Nogen der kan hjælpe??

Henrik Silkeborg

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-08-04 16:47

Henrik (Silkeborg) skrev:

>Da jeg skulle til at update Win 98 måtte jeg konkludere at MS ikke længere
>har updates på windowsupdate.microsoft.com

>Hvor og hvem har Updates liggende?

Hvad skal du med dem?

Jeg spørger fordi jeg har brugt Windows 98 SE uden nogensinde at
opdatere.

--
Bertel

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 01-08-04 17:12

> Hvad skal du med dem?
>
> Jeg spørger fordi jeg har brugt Windows 98 SE uden nogensinde at
> opdatere.
>
> --
> Bertel

Min erfaring er at det kører bedre...

Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-08-04 17:59

Henrik (Silkeborg) skrev:

>Da jeg skulle til at update Win 98 måtte jeg konkludere at MS ikke længere
>har updates på windowsupdate.microsoft.com

De gør lidt endnu, brug
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp
--
Knud

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-08-04 19:16

WIN98 er i såkaldt Extended Support hvilket betyder at du skal
kontakte Microsoft support for opdateringer, bortset fra kritiske
opdateringer der lidt endnu vil være tilgængelig fra Windows Update.
Microsoft har lavet en CD med opgraderinger frem til Oktober 2003 som
du kan bestille ganske gratis.
http://www.microsoft.com/athome/security/protect/cd/order.mspx

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-08-04 16:04

"Henrik (Silkeborg)" <dk8008@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Da jeg skulle til at update Win 98 måtte jeg konkludere at MS ikke længere
> har updates på windowsupdate.microsoft.com

Underligt ?!?!?

Den ene af mine to PC´ere kører Windows 98 (den anden kører XP) og her
kommer der opdateringer automatisk, jeg vil næsten sige at det fungerer
forrygende fint. Der må være et eller andet galt hos dig.

Det skal lige siges at det at jeg re-installerede Win 98 (altså startede
fuldstændig forfra) efter at have lavet en uheldig af-installation af en
unødvendig opdatering (jeg fandt først ud af den var unødvendig efter jeg
havde installeret den og så gik afinstallationen totalt i ged).

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)