MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Optimering af Win Xp pro?
Fra : Jens

Dato : 31-07-04 10:48

Hej

Jeg er bruger af XP Pro og kunne egentlig godt tænke mig at finde et sted på
nettet, hvor der trin for trin, står noget om hvordan man bedst optimerer
ydelsen på sit system, således at dublet-filer bliver slettet samt de mange
funktioner, jeg som almindelig bruger af windows, alligevel ikke har brug
for. I sidstnævnte tilfælde tænker jeg på alle de for mig uforståelige
processer der kører i xp, hvor jeg har på fornemmelsen at noget af det kan
slås fra, uden det betyder noget for funktionen som sådan, idet jeg blot er
en 'almindelig bruger', der ikke bruger en masse avancerede funktioner i XP
Pro. Grunden til at jeg købte xp pro, skyldtes at jeg som studerende på en
videregående uddannelse kan få dette program billigere, men på den anden
side tror jeg, der er en masse funktioner jeg ikke har brug for.

Nogle der kender et godt websted, hvor man kan blive guidet igennem? På
forhånd tak.

mvh

Jens

Fra : John

Dato : 31-07-04 11:07

"Jens" > skrev i en meddelelse

> Jeg er bruger af XP Pro og kunne egentlig godt tænke mig at finde et sted

> nettet, hvor der trin for trin, står noget om hvordan man bedst optimerer
> ydelsen på sit system

Her er lidt: http://tweakxp.com/performance_tweaks.aspx

Mvh John

Fra : Jens

Dato : 31-07-04 11:31

John skrev:

> Her er lidt: http://tweakxp.com/performance_tweaks.aspx
>
> Mvh John

Det er en superside..... Tusind tak John!

mvh
Jens

Fra : John

Dato : 31-07-04 12:42

"Jens" skrev i en meddelelse

> Det er en superside..... Tusind tak John!

Velbekomme og god arbejdslyst!

Mvh John

Fra : Emil

Dato : 31-07-04 11:55

Jens skrev:

>Nogle der kender et godt websted, hvor man kan blive guidet igennem? På
>forhånd tak.

Der er også
<http://mywebpages.comcast.net/SupportCD/OptimizeXP.html>

m.v.h. Emil

Fra : Ole C

Dato : 31-07-04 13:22

Jens skrev blandt andet:

> Jeg er bruger af XP Pro og kunne egentlig godt tænke mig at finde et
> sted på nettet, hvor der trin for trin, står noget om hvordan man
> bedst optimerer ydelsen på sit system..............

Her er der også gode tip - oven i købet på dansk:
http://www.wintip.dk/
--
vh
Ole C

Fra : Jens

Dato : 31-07-04 15:03

..... jeg vil lige sige tusind tak også til Emil og Ole for de andre sites!

Kan bruge det hele... Herligt, der er nogle der vil hjælpe

Kan I have en god weekend alle sammen!

mvh
Jens

Fra : malfoy_96