MS Windows
briani 27239
hjælp...
Fra : ersen

Dato : 31-07-04 08:36

Når min computer starter op kommer denne besked.

Fejl under indlæsning af C:WINDOWS\Downloaded Program Files\bridge.dll
Det angivne modul blev ikke fundet.

Hvordan retter jeg dette?

Jeg bruger XP Home

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 31-07-04 08:54

ersen skrev i en meddelelse...
> Når min computer starter op kommer denne besked.
>
> Fejl under indlæsning af C:WINDOWS\Downloaded Program Files\bridge.dll
> [...]

Prøv at rense for spyware o.lign. med Spybot S&D[1]

[1] http://www.safer-networking.org/
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : ersen

Dato : 31-07-04 10:07

Det har jeg prøvet, jeg bruger Ad-aware 6.0 og hjælper ikke......

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:ZdIOc.28602$Vf.1649732@news000.worldonline.dk...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-07-04 10:12

ersen skriver:

> Fejl under indlæsning af C:WINDOWS\Downloaded Program Files\bridge.dll
> Det angivne modul blev ikke fundet.
>
> Hvordan retter jeg dette?

http://www.2-spyware.com/file-bridge-dll.html

Eller gå i registreringsdatabeasen og fjern henvisninger til filen.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : ersen

Dato : 31-07-04 11:16

Hvordan går jeg ind i registreringsdatabasen og fjerner henvisningen?

Fra : Fynbo

Dato : 31-07-04 11:51

"ersen" <en@aa.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan går jeg ind i registreringsdatabasen og fjerner henvisningen?
>

> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en
meddelelse

Start->Kør->Regedit->Rediger-> Søg på brigde.dll

Fynbo

Fra : ersen

Dato : 31-07-04 12:42

Det virker ikke................

Nu har jeg fundet og slettet brigde.dll, men den kommer stadig med
meddelelsen når jeg starter min computer op

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-07-04 12:59

ersen skriver:

> [...]
> meddelelsen når jeg starter min computer op
>
> C:WINDOWS\Downloaded Program Files\bridge.dll

Nej, din registreringsdatabase peger på filen, som den ikke kan finde.

Stavede du dig gennem det link jeg gav dig ??

Fra : ersen

Dato : 31-07-04 13:17

Ok problemet er løst.

http://www.itsvar.dk/doctor/thread.aspx?id=131784

Selv om det var lidt hårdt....... Men tak