MS Windows
briani 27239
Tvangs fjernelse af filer(WinUpdt.exe)?
Fra : Dan

Dato : 29-07-04 13:42

Hejsa!

Jeg har fået noget "snask" der kalder sig WindUpdates in på min computer!
Det ligger i stien: C:\Program Files\WindUpdates
3 stk. filer:
Comm.dll
WinKA.exe
WinUpdt.exe

Jeg kan ikke fjerne dem! De forsøger at komme på nette men min Zonealarm
stopper dem!
Jeg har prøvet at gå i Msconfig og slå dem fra så de ikke skulle starte på
fra starten!
Men det bliver de ved med aligevel!
Og min Norton antivirus kan heller ikke slette dem!

Nogen der har en ide hvad man kan gøre?

Jeg plejer at gå "Old school" ud i dos og bruge Norton Commander også tvangs
slette dem!

Men jeg køre Win Xp home nu! Og det er ikke let at komme i ren dos!

Hjælpe hjælp!

Mvh
Dan

Fra : Ricko.