MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Tale med sin pc
Fra : Filip

Dato : 28-07-04 21:27

Hej NG

Jeg søger et program som man kan give sin computer komandoer ved at tale i
microfonen. Jeg prøvede det for 3-4 år siden, men kan ikke huske hvad
programmet hed. Jeg tror det er blevet noget bedre nu end sidst jeg prøvede
det. Det er umuligt at søge på det, men er der nogen der har nogle forslag
eller nogle links???

Filip

Fra : ///JJ

Dato : 28-07-04 21:51

Filip wrote:
> Jeg søger et program som man kan give sin computer komandoer ved at
> tale i microfonen.
> Det er umuligt at søge på det

Google synes ikke det er umuligt...
http://www.google.com/search?num=30&hl=en&lr=&ie=UTF-8&safe=off&q=microsoft+speech+recognition+software

Der var engang noget software der hed noget med Dragon... DragonSpeech eller
lignende... jeg kan se i Google-linket at der er et link til noget med ordet
Dragon.

Microsoft er åbenbart selv ved at lave noget server-software, men jeg tror
ikke det er det du leder efter, men mon ikke der er links derfra til noget
brugbart.

///JJ

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-07-04 01:50

Dragon Natural Speaking.
Dragon blev såvidt jeg husker opkøbt af et andet firma.