MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Reg Cleaner til XP
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 27-07-04 12:40

Lige en forspørgelse Ang. oprydning af div resten efter afinstallering.

Efter at have gennemgået regedit for rester, ligger der jo en masse og
flyder på harddisken, har brugt reg cleaner ved navn JV16 POWER TOOL som
tager en hel del mere end regedit, MEN ikke det hele, Fx. i system 32 mappen
bliver der ikke rydet op 100%.

Findes programmet som siger spar 2 til det hele, "og rydder op" dvs.
dll/sys/ini

På forhånd tak for hjælpen

Carsten

Fra : John

Dato : 27-07-04 12:55

"Carsten Pedersen" skrev i en meddelelse

> Lige en forspørgelse Ang. oprydning af div resten efter afinstallering.
> Findes programmet som siger spar 2 til det hele

Her er lidt gratis guf at vælge imellem:

G-Lock http://majorgeeks.com/download.php?det=1738
TweakNow http://majorgeeks.com/download.php?det=4134
EasyCleaner http://majorgeeks.com/download414.html
------
Yderligere inspiration:
Drive cleaners http://majorgeeks.com/download.php?id=12
Registry http://majorgeeks.com/downloads15.html
------

Mvh John

Fra : Ricko.

Dato : 27-07-04 14:19

Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-07-04 14:31

Ricko. skrev:

> [...]

Du har ret. Især med freewareprogrammer er det en god ide at google lidt,
for at se om man evt. får spyware med i købet

Mvh

Karsten

Fra : Kispus

Dato : 27-07-04 16:31

"Karsten Jensen" <julemandenerinvaldidogborpågrønland@dk> skrev i en
meddelelse news:41065949$0$159$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Du har ret. Især med freewareprogrammer er det en god ide at google lidt,
> for at se om man evt. får spyware med i købet
>
> Mvh
>
> Karsten

Ja det er rigtigt ! Pas på.
Programmerne er sikkert udmærket til en ren XP install,
men vi har jo andet instaleret, kamera mm.
Jeg har været ude for at noget har krævet geninstall.
Jeg bruger RegCleaner og JV16
Det sker intet hos mig ved brug af RegCleaner,
men JV16 gør at min scanner lige forlanger at blive kalibreret
når jeg åbner den, men ok, det tar et minut og den gør det
selv automatisk.
Hilsen John