MS Windows
briani 27239
Emulation
Fra : Eilif Hansen

Dato : 25-07-04 18:56

Jeg har et spil ,når det starter får jeg denne meddelelse.
cd/dvd emulation software has been detected.Please disable all cd/dvd
emulation software. ?
Hvad kan jeg gøre, ved ikke hvad emulation software er.

--
Hilsen Eilif

Fra : Gevaldi

Dato : 25-07-04 18:58

Eilif Hansen skriblede:
> [...]
> emulation software. ?
> Hvad kan jeg gøre, ved ikke hvad emulation software er.

Du kan prøve at spørge der hvor der er
størst chance for spillefreaks sidder:

--
/Gevaldi
Find den rigtige nyhedsgruppe her:

Fra : Mads

Dato : 25-07-04 19:19

On Sun, 25 Jul 2004 19:55:52 +0200, "Eilif Hansen"
<eilif1@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>emulation software. ?
>Hvad kan jeg gøre, ved ikke hvad emulation software er.

Det betyder at du har et program som f.eks.
CloneCD eller Isobuster. ( et program der kan
"mounte" en isofil og dermed emulere en CD )

Afinstaller det program. Så virker spillet.

Jeg havde selv samme problem med spillet
Farcry og CloneCD

mvh Mads

Fra : David

Dato : 26-07-04 09:39

Jeg har også haft det problem med Splinter Cell Pandora Tomorrow, der kom
den også med det der, der blev jeg nødt til at afinstallere CloneCD og
ClonyXXl.

mvh.
David