MS Windows
briani 27239
tør ikke genstarte i xp
Fra : Jan

Dato : 25-07-04 16:28

Hej

Jeg tør ikke genstarte mere for jeg får kun sort skærm og brugen at rest
knappen også sort skærm (4-6gange).
Ved slukning af pc hvor jeg venter ca 20 sek starteren pc rigtig, men f.eks
fejlsøgning af xp dur ikke da den ej vil starte op normalt og der er
genstart indbygget.

Hvad er problemet??

Er det i xp home en funktion som ej dur/mangler eller mangler jeg en
opdatering??
Er det Bios?
Er det bundkortet som er "slidt" for det er kun den sidste måned det har
været galt

Xp home
Soltex kav75

Jeg er helt holdt op med at genstarte jeg lukker pc ned hver gang.

Fejl i email adress
svar i gruppe

--
Hilsen

JAN JENSEN

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 25-07-04 16:43

"Jan" <jan.m.hansen@anaki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
rigtig, men f.eks
> fejlsøgning af xp dur ikke da den ej vil starte op normalt

Dette er ikke et endegyldigt svar, men et bud på vejen til
en mulig løsning.
Prøv at starte i fejlsikret tilstand.
(Tryk F8 inden Windows starter)
-
Jeg installerede ved overgangen til Windows XP et hidtil
anvendt
brænderprogram, efter installationen gik det hele *i sort*.
Ovenstående metode medførte, at det installerede program
blev
*lukket ned*, og Windows var herefter fuldt funktionsdygtig.
Brænderprogrammet blev sidenhen opgraderet.

Men som skrevet: Det er kun et tip - til et forsøg.

Hans-Jørgen