MS Windows
briani 27239
Afinstallation af Firefox browser slettede~
Fra : usenet

Dato : 25-07-04 14:06

Så har jeg sku prøvet det med.
Pga problemer med at køre Firefox browseren ordentligt valgte jeg at af
installere den,
og afinstallations prg. valgte så at fjerne alle mine programmer, da de lå i
samme mappe.
(det er vist sådan lidt Ahead Nero agtigt)
Heldigvis er mine drev delt op, men det tager sku´ noget tid og installere
alle prg. igen.
Lave de rette opsætninger mm.
Mit prg. drev er det eneste jeg aldrig har taget backup af, har aldrig haft
problemer med dette.

Blot til oplysning, be aware outthere.
Dan

Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-07-04 14:28

usenet skrev:

> [...]
> af installere den,
> og afinstallations prg. valgte så at fjerne alle mine programmer, da

Det har jeg aldrig set beskrevet i Firefox Forums http://tinyurl.com/3tn5k
Så det må vist være en enlig svale.
Jeg tror bestemt ikke at det er et generelt Firefox problem. Så brug blot
browseren trygt. Den kører som en drøm her .

Mvh

Karsten

Fra : Steen

Dato : 25-07-04 17:44

"Karsten Jensen" <julemandenerinvaldidogborpågrønland@dk> wrote in

> Så det må vist være en enlig svale.

Jeg har afinstalleret min Firefox uden problemer...

--
Steen
danmark = dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-07-04 15:35

usenet skrev:

>og afinstallations prg. valgte så at fjerne alle mine programmer, da de lå i
>samme mappe.

Det var da heller ikke særlig praktisk.

--
Bertel

Fra : Hans

Dato : 25-07-04 15:42

Bertel Lund Hansen wrote:

> Det var da heller ikke særlig praktisk.

Mon dog ikke han mener, at alle hans programmer ligger i mappen
"Programmer".

Hans

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-07-04 16:41

Så ved du til en anden gang at det er dumt at installere alle
programmer i samme mappe. Der findes mange programmer der vil slette
installationsmappen når de afinstalleres.
Derudover kan der være problemer med filer der tilfældigvis hedder det
samme men er vidt forskellige.

Fra : usenet

Dato : 26-07-04 12:06

> [...]
> installationsmappen når de afinstalleres.
> Derudover kan der være problemer med filer der tilfældigvis hedder det

Har kun prøvet det med en version af Nero. Men det var så et kendt problem.
Og selvfølgelig ligger mine programmer ikke en stor pærevælling i mappen
programmer, men i hver
sin respektive folder under programmer.
Mht. Firefox så var det blot fordi mange mennesker mente den var bedre end
IE.
Det mener jeg så ikke den er. Derfor blev den fjernet.

Har heldigvis fået systemet op og køre igen.

Dan

---

Fra : N_B_DK

Dato : 26-07-04 17:26

usenet wrote:
> Mht. Firefox så var det blot fordi mange mennesker mente den var
> bedre end IE.
> Det mener jeg så ikke den er. Derfor blev den fjernet.

Det må du gerne mene, men forstår ikke hvordan man kan mene det :)

(PS. har dog har problemer med enkelte sider i Firefox, men problemerne er
ikke store nok til jeg nedgraderer til IE *GG*)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-07-04 17:40

N_B_DK skrev:

> Det må du gerne mene, men forstår ikke hvordan man kan mene det :)

Det kan man mene hvis man er indædt IE-tilhænger og ikke kan se lyset

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Hans

Dato : 26-07-04 17:41

N_B_DK wrote:

> Det må du gerne mene, men forstår ikke hvordan man kan mene det :)
>
> (PS. har dog har problemer med enkelte sider i Firefox, men
> problemerne er ikke store nok til jeg nedgraderer til IE *GG*)

Det tager lige lidt tid at få de enkelte plug-ins på plads, men ellers er
der ikke noget at udsætte på Firefox, og efter den er kommet med en dansk
sprogpakke (flot arbejde forøvrigt) er der intet som får mig tilbage til IE.
Alene, at min Ad-Aware er holdt helt op med at finde spyware efter jeg har
skiftet til Firefox siger vist alt.

Hans

Fra : N_B_DK

Dato : 27-07-04 03:59

Hans wrote:
> [...]
> som får mig tilbage til IE. Alene, at min Ad-Aware er holdt helt op
> med at finde spyware efter jeg har skiftet til Firefox siger vist alt.

Det eneste der irriterer mig lidt, er at jubii chatten ikke vises som i IE
(det er den eneste grund til at genvejene til IE ikke er fjernet)

Ps. Hvor har du fundet en dansk sprogpakke ? (synes ikke lige jeg har kunne
finde den på deres side)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-07-04 05:50

N_B_DK skrev:

>Ps. Hvor har du fundet en dansk sprogpakke ? (synes ikke lige jeg har kunne
>finde den på deres side)

Indlæg fra en af deltagerne i oversættelsesteamet i
news:dk.edb.internet.software.browser :

--
Knud

Fra : usenet

Dato : 27-07-04 09:59

"usenet" <usenet@pq.dk> skrev i en meddelelse
> Så har jeg sku prøvet det med.
> Pga problemer med at køre Firefox browseren ordentligt valgte jeg at af
> installere den,

Jeg må da indrømme at umiddelbart syntes jeg Firefox var lidt langsom til at
starte op og den havde nogle fede features i forhold til IE, så det kunne
da godt være at man skulle prøve igen.
Grunden til at jeg afinstallerede den var såmænd at den ikke ville starte
op, dvs. den kørte i baggrunden.
Jeg mener heller ikke at Firefox var skyld i at jeg slettede min filer, blot
skal man lige være opmærksom når/hvis man skal afinstallere.

Nå slut herfra.

Dan

---