MS Windows
briani 27239
Temaer?
Fra : Lauridsen

Dato : 24-07-04 12:47

Er sgu kommet til at tilføje et tema som er helt sort og nu kan jeg ikke se
menuer osv. Kan man på nogen måde rette tilbage uden at miste data fra
profilen?
Har prøvet fejlsikret tilstand og der er indlæses temaet også..

Nogen gode ideer?

/Lars

Fra : Kispus

Dato : 24-07-04 13:34

> [...]
> profilen?
> Har prøvet fejlsikret tilstand og der er indlæses temaet også..

PU-HA !! Den har jeg også prøvet, kan sørme ikke huske
hvordan jeg gjorde, tænker på det og vender tilbage !!!!!!
John

Fra : Kispus

Dato : 24-07-04 13:43

> PU-HA !! Den har jeg også prøvet, kan sørme ikke huske
> hvordan jeg gjorde, tænker på det og vender tilbage !!!!!!
> John

Jeg spørger for dig længere tilbage: Spørgsmål om formatering !!
Ja, jeg fik sørme sved på panden da det skete for mig !

John

Fra : Kispus

Dato : 24-07-04 13:47

> Jeg spørger for dig længere tilbage: Spørgsmål om formatering !!
> Ja, jeg fik sørme sved på panden da det skete for mig !
>
> John

Det tyder på at du ikke har instaleret Patchen.
(sig til hvis du mangler den )
John

Fra : Kispus

Dato : 24-07-04 14:22

> Det tyder på at du ikke har instaleret Patchen.
> (sig til hvis du mangler den )
> John

Det er hvad jeg har af temaer
Bruger nu "Shine" den er flot !!

Fra : Kispus

Dato : 24-07-04 16:53

Du kan se mit tema her !

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 24-07-04 17:22

Lauridsen wrote:
> [...]
> profilen?
> Har prøvet fejlsikret tilstand og der er indlæses temaet også..

Kan du logge på som anden bruger med admin rettigheder, og så ændre det
i regedit under "HKEY\Users\xxx\Control Panel\Appearence" og ændre
strengen "Current" til "Windows Classic" ?
Eller hvis du kan lave en regfil på en anden maskine (eller som anden
bruger) og ændre samme værdi i "HKEY\CurrentUser" - hvis du altså kan
læse en regfil i blinde ?

/klaus

Fra : Kispus

Dato : 24-07-04 18:14

Når du er i fejlsikret tilstand,
kan du så ikke højreklikke/egenskaber/tema
og skifte tema ?
John

Denne lyder også godt :
Kan du logge på som anden bruger med admin rettigheder, og så ændre det
> i regedit under "HKEY\Users\xxx\Control Panel\Appearence" og ændre
> strengen "Current" til "Windows Classic" ?

Kommer lige i tanke om, at der var noget med at jeg loggede
mig på som administrator, skiftede tema og loggede mig på med mit navn.
John