MS Windows
briani 27239
XP home crasher
Fra : Frodo

Dato : 24-07-04 08:47

Hej...

Jeg har lige formateret og geninstalleret xp home.
Og nu sker der det at maskinen reset'er sig selv, uden nogen form for
fejlmeddelse. Det kommer som et lyn fra en klar himmel.

Der er i mine øjne ikke noget system i hvornår den reset'er. Der kan gå
flere dage, og så pludselig kan den gøre det 3 gange på en time.

Jeg tænkte der måske har i gruppen, var nogen som kendte til et
monitorprogram som kunne hjælpe mig med at finde fejlen.

På forhånd tak.

/Frodo

Fra : Dennis Lange

Dato : 24-07-04 08:51

Frodo wrote:
> [...]
> Jeg tænkte der måske har i gruppen, var nogen som kendte til et
> monitorprogram som kunne hjælpe mig med at finde fejlen.

Prøv at starte med at slå automatisk genstart fra.

Det gøres i Kontrolpanel>system>avanceret>Start og
genoprettelse/indstillinger

Så får du en blå fejlskærm hver gang XP crasher, istedet for den bare
genstarter. Fejlkoderne kan måske lede dig på sporet.

--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 24-07-04 09:05

Frodo skrev bl.a:

> Der er i mine øjne ikke noget system i hvornår den reset'er. Der kan
> gå flere dage, og så pludselig kan den gøre det 3 gange på en time.

Har du aktiveret firewall, inden du går på nettet og opdaterer?. Se
evt.http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=2436138:fid=10260/

Mvh

Karsten Jensen