MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fjerne Windows Media Player i XP ??
Fra : Luke

Dato : 23-07-04 10:00

Nogen der ved om man kan fjerne Windows Media Player fra XP og hvordan ?

Takker.

Luke

Fra : Peter Jensen

Dato : 23-07-04 10:20

"Luke" <mSbPmAfM@oFfRiErE.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved om man kan fjerne Windows Media Player fra XP og hvordan ?

Jepper, på samme måde som alle andre windows komponenter - forudsat at din
XP er
opdateret ...
Kontrolpanel -> Tilføj/Fjern programmer -> Tilføj/fjern Windows Komponenter.
--
Peter J

Fra : Luke

Dato : 23-07-04 23:54

Hej.

WinXP er opdateret, men selvom jeg fjerner den i tilføj/fjern programmer
etc. så bliver den ved med at være der og sletter jeg mappen så dukker den
op igen kort efter.

MVH
Luke

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 24-07-04 00:14

On Sat, 24 Jul 2004 00:53:33 +0200, "Luke" <mSbPmAfM@oFfRiErE.dk>
wrote:

> [...]
>etc. så bliver den ved med at være der og sletter jeg mappen så dukker den

Fjernelse af WMP9 er ikke så ligetil, jvfr. denne side:

http://www.mvps.org/marksxp/WindowsXP/dxwmp9rem.php

Jeg mener i øvrigt at kunne huske, at man i WindowsUpdate fik en
advarsel om, at WMP9 ikke kan afinstalleres.

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : John

Dato : 24-07-04 00:30

"Luke" skrev i en meddelelse

> Nogen der ved om man kan fjerne Windows Media Player fra XP og hvordan ?

Tryk start/run, og indsæt:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall

Mvh John