MS Windows
briani 27239
Mange script-fejl i MediaPlayer 9
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-07-04 14:02

Jeg har også spurgt om dette i en af MS' grupper, men ingen har
svaret, så enten forstår de ikke mit elendige engelsk, eller
også er jeg bare den eneste, som oplever problemet (det er nu
nok nærmest det med det engelske).

Hvis jeg går ind i MediaPlayer 9 og i mediaguiden søger på et eller
andet tilfældigt, så får jeg en scriptfejl på ca. 8 ud af 10 af de
sider den finder.

Se f.eks. her:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/sp2_rc2/mp9/script_error.jpg>.
Sker det kun her, eller sker det også for jer andre?

Godt nok så drejer det sig i dette tilfælde om WMP9 i WinXP SP2
RC2, men jeg mener også, at jeg får lignende fejl i WMP9 på min
SP1-installation.

Det sære er, at vinduet stammer fra Internet Explorer, men både
scriptfejlfinding for IE og Other(*), er frakoblet her, så det
undrer mig, at jeg stadig ser advarsler om alle disse scriptfejl.

(*) <http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/disable_debugging.png>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 22-07-04 14:29

On Thu, 22 Jul 2004 15:02:05 +0200, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg har også spurgt om dette i en af MS' grupper, men ingen har
>svaret, så enten forstår de ikke mit elendige engelsk, eller
>også er jeg bare den eneste, som oplever problemet

Nej - du er ikke alene i verden

> (det er nu >nok nærmest det med det engelske).

Det ser nu ikke ud til at være årsagen.

> [...]
><http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/sp2_rc2/mp9/script_error.jpg>.
>Sker det kun her, eller sker det også for jer andre?

Det sker også hos mig (WMP9 under WinXP Home Ed. SP1)

> [...]
>scriptfejlfinding for IE og Other(*), er frakoblet her, så det
>undrer mig, at jeg stadig ser advarsler om alle disse scriptfejl.

Scriptfejlfinding er også deaktiveret i min IE6; et forsøg med at gøre
denne til default browser i stedet for Mozilla 1.7 ændrer ikke noget
(scriptfejlene optræder alligevel).

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-07-04 14:36

Gert Søgaard Jensen skrev:

> Nej - du er ikke alene i verden

Tak. Det var rart at vide. :)

> Det sker også hos mig (WMP9 under WinXP Home Ed. SP1)

Ok.

> Scriptfejlfinding er også deaktiveret i min IE6; et forsøg med
> at gøre denne til default browser i stedet for Mozilla 1.7
> ændrer ikke noget (scriptfejlene optræder alligevel).

Sært. Jeg har ledt og ledt i WMP9, men kan ikke finde noget, som
har noget med script-fejlfinding at gøre, så det må være styret
fra IE, men åbenbart ikke for godt.

--
Hilsen
Madsen

Fra : John

Dato : 22-07-04 14:34

"Thomas G. Madsen" skrev i en meddelelse

> Hvis jeg går ind i MediaPlayer 9 og i mediaguiden søger på et eller
> andet tilfældigt, så får jeg en scriptfejl på ca. 8 ud af 10 af de
> sider den finder.

Server time-out, måske?

Vi oplever det i ny og næ i mediaplayer på win98-2, ikke på XP, og har
desværre ikke løsningen :(

Hvad med 10-eren (tech beta)?:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/mp10/default.aspx

Mvh John

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-07-04 14:40

John skrev:

> Server time-out, måske?

Ifølge fejlmeddelelsen, er der ikke adgang, men når man klikker
på OK, åbner siden som regel op.

> Hvad med 10-eren (tech beta)?:
> http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/mp10/default.aspx

Har overvejet at installere den, men er egentlig godt tilfreds
med 9'eren lige bortset fra det med script-fejlene.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-07-04 16:13

> [...]
>
> Har overvejet at installere den, men er egentlig godt tilfreds
> med 9'eren lige bortset fra det med script-fejlene.

Jeg kører med 10 -eren og slap af de problemer som du og andre har.
det er godt nok en Beta men virker sku godt.
Kurt

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-07-04 16:22

Kurt Lund skrev:

> Jeg kører med 10 -eren og slap af de problemer som du og andre
> har. det er godt nok en Beta men virker sku godt.

Jeg er lige blevet færdig med at lave et image af installationen, så
nu vil jeg også have et kig på den 10'er...

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-07-04 16:36

Kurt Lund skrev:

> Jeg kører med 10 -eren og slap af de problemer som du og andre
> har.

Det hjælper så tilsyneladende ikke noget her:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/sp2_rc2/mp10/script_error.jpg>.

--
Hilsen
Madsen