MS Windows
briani 27239
Explorer melder fejl.
Fra : Benny Jacobsen

Dato : 22-07-04 12:29

Hej

På visse hjemmesider får jeg følgende fejlmeddelelse:

"Der opstod en fejl under kørslen.
Vil du søge efter fejlen?

Linie:1

Fejl: Tegnet er ugyldigt."

Er der nogen, som kan hjælpe?

Venlig hilsen

Benny

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-07-04 12:52

Benny Jacobsen skrev:

> "Der opstod en fejl under kørslen.
> Vil du søge efter fejlen?

Prøv at deaktivere scriptfejlfinding inde i Funktioner >
Internetindstillinger > Avanceret.

PS. Det er ikke Explorer, som kommer med fejlen. Explorer er
stifinderen. Det er Internet Explorer, som kommer med fejlen
og <news:dk.edb.internet.software.browser> omhandler browsere,
så prøv evt. i den gruppe, hvis du bliver ved med at få fejlen
og ikke får et brugbart svar her i gruppen.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Torben

Dato : 22-07-04 12:57

"Benny Jacobsen" <benny-jacobsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> På visse hjemmesider får jeg følgende fejlmeddelelse:
>
> "Der opstod en fejl under kørslen.
> Vil du søge efter fejlen?
>
> Linie:1
>
> Fejl: Tegnet er ugyldigt."
>

> Er der nogen, som kan hjælpe?
>

> Venlig hilsen
>
> Benny

Måske, funktioner - internetindstillinger - avanceret, sæt flueben i
Deaktiver scriptfejlfinding.
--
Mvh Torben