MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
USB Hardware, Ukendt enhed....
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 22-07-04 06:18

Hej

Jeg har fået købt et datakabel til min mobiltelefon (Siemens M55).
Jeg har Windows XP pro. med alle opdateringer installeret på min
bærbare.

Mit datakabel er et USB kabel.

Her kan ses, hvordan det ser ud.
Kommer lidt nede af siden, som det første af alle datakabler yderst til
højre (det der med en lille sort boks på).
http://factorydirectcellular.com/home/siemens/m56.htm

Mit problem består i følgende.
Jeg har haft telefonen sat til den bærbare førend en driver blev
installeret.
Det betyder, at Windows fandt den som "Ny hardware --> Ingen driver
fundet --> Ukendt enhed"

Efterfølgende har jeg prøvet at installere min driver, som ligegyldig
hvad, bliver Windows ved med, at sige "Ukendt enhed".
I Enhedshåndteringen fremkommer den under USB enheder, og egenskaber
for denne viser, at der ikke er installeret nogen driver til denne.

Jeg mener, at jeg før har oplevet dette. Altså hvor Windows bliver VED
med at finde en eller anden enhed som ukendt.
Kan man ikke få fjernet hvad nu det måtte være, som får windows til at
sige dette.
Et eller andet sted må windows have gemt, at netop dette hardware er
ukendt.
Ellers burde den jo komme op med boksen, Installer Driver....

Michael

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://mesnews.no-ip.com

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 22-07-04 07:25

Michael Vilhelmsen skrev i en meddelelse...
> [...]
> ukendt.
> Ellers burde den jo komme op med boksen, Installer Driver....

Jeg har oplevet et par USB ting som først måtte tilsluttes EFTER
driveren var installleret. Dvs. man installerer driveren, slukker
computeren og starter comuteren op med USB udstyret siddende i
computeren. Prøv evt. dette.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...