MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvad bruges pnxkernl.exe & pnxservr.exe ti~
Fra : Luke

Dato : 21-07-04 08:23

Nogen der ved hvad disse 2 processer bruges til ?

pnxkernl.exe kører under opstart og bruger 100% cpu i 20-30 sek. og kommer
op på at bruge ca. 40.000 K i memory og så lukker den.

pnxservr.exe bruger ingen cpu men kører hele tiden og bruger 12.500 K i
memory.

Synes bare ikke jeg har lagt mærke til dem før og en søgning på nettet
(google, yahoo, microsoft) finder man ingenting om disse 2 filer.

Thx
Luke

Fra : Peter Jensen

Dato : 21-07-04 08:27

"Luke" <mSbPmAfM@oFfRiErE.dk> skrev i en meddelelse
> Synes bare ikke jeg har lagt mærke til dem før og en søgning på nettet
> (google, yahoo, microsoft) finder man ingenting om disse 2 filer.

Hjælper dette her dig videre ?
http://shor.ter.dk/552815338

--
Peter J

Fra : Luke

Dato : 22-07-04 09:52

Takker det gjorde det.
Det er åbenbart en del at Canopus procoder.

MVH
Luke